اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس با تضمین قانونی به جذب گردشگران کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر برای جذب گردشگران سلامت در کشور نیاز به تضمین قانونی وجود داشته باشد مجلس شورای اسلامی در این راستا کمک می‌کند.

مجلس با تضمین قانونی به جذب گردشگران کمک می‌کند

الیاس طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بیشترین گردشگران کشور به مشهد مقدس سفر می‌کنند که امکانات خوب در این شهر سبب جذب بیشتر زائران و بازگشت آنها سبب معرفی کشور در شهر و کشور آنها می‌شود.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای اسلامی مانند عربستان در موضوع حج و آثار دینی      می‌توانند سالانه تعداد زیادی توریست را به کشور خود جذب کنند اما ایران اسلامی ظرفیت‌های زیادی در جذب گردشگران دارد آب و هوا و جاذبه‌های طبیعی و آثار فرهنگی و هنری و تاریخی کشور    می‌تواند در جذب گردشگران تاثیر زیادی داشته و کمتر کشوری در دنیا تمام این جاذبه‌ها را در کنار هم دارد.

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین از نظر پزشکی امکانات و متخصصان مجرب ایران در منطقه وجود دارد که باید تمام این موارد به گردشگران معرفی شود.

وی تاکید کرد: خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی ایران در جایگاه مطلوبی قرار دارد و می‌توانیم در کنار سفر تفریحی و زیارتی به گردشگران خدمات درمانی خوبی را ارائه دهیم.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کنفرانس‌های علمی در کشور اظهار کرد: برگزاری کنفرانس‌های علمی سبب شناخت سایر کشورها با توانمندی و قابلیت‌های علمی کشور می‌شود و این انگیزه را برای گردشگران به وجود می‌آورد تا از خدمات ایران استفاده کنند.

وی در ارتباط با نقش مجلس شورای اسلامی در توسعه گردشگری سلامت اذعان کرد: اگر برای جذب گردشگران سلامت در کشور نیاز به تضمین قانونی وجود داشته باشد مجلس شورای اسلامی در این راستا کمک می‌کند.

انتهای پیام/70017/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول