اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

ظرفیت‌های گردشگری آبپخش نیازمند توجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: ظرفیت‌های گردشگری آبپخش نیازمند توجه مسئولان است.

ظرفیت‌های گردشگری آبپخش نیازمند توجه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای شهرستان دشتستان بوده و آبادانی و توسعه عمرانی از مهم‌ترین نیازهایی است که در این شهر ضروری به نظر می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش همکاری همه‌جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی در توسعه و پیشرفت عمرانی آبپخش را ضروری دانست و خاطر‌نشان کرد: همکاری همه‌جانبه تمام مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی از مسائلی است که روند رشد و توسعه شهر آبپخش را تسریع می‌بخشد.

رضایی اضافه کرد: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین صنایعی است که می‌توانیم به‌ منظور توسعه اقتصادی آبپخش مورد استفاده قرار دهیم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی با همراهی نخبگان شهری آبپخش صورت گیرد و این مهم را در ماه‌های پایانی سال جاری دنبال خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: گردشگری در آبپخش یکی از مهم‌ترین توانمندی‌های توسعه بوده که تاکنون به نحو شایسته از آن استفاده نشده است.

این مسئول با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای رشد و گسترش گردشگری را انجام خواهیم داد، اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری آبپخش نیازمند گسترش زیرساخت‌های مرتبط است و مسئولان باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش اضافه کرد: نخلستان‌های آبپخش و طبیعت ناب آن در ایام مختلف سال از جاذبه‌های مهم این منطقه در عرصه گردشگری محسوب می‌شود و در تمامی ایام سال شاهد بازدید گردشگرانی از سراسر کشور از این جاذبه‌های گردشگری هستیم.

رضایی گفت: بوستان خضرای آبپخش و پارک خلیج فارس که در کنار نخلستان‌های آبپخش قرار دارد از جاذبه‌های این شهر است که در ایام نوروز و فصل‌های بهار، زمستان و پاییز مورد استقبال عموم واقع می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد پارک بادی در آبپخش در سال‌های اخیر جذابیت خاصی به پارک گردشگری آبپخش بخشیده است و شاهد بازدید روزانه افرادی از آبپخش و نقاط همجوار از این پارک هستیم.

انتهای پیام/2451/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول