اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجموعه سلامت و بهداشت الجزایر:

ایران و الجزایر در صدد توسعه و تحکیم روابط گردشگری درمانی باشند

خبرگزاری فارس: مدیر یک مجموعه سلامت و بهداشت در الجزایر گفت: ایران و الجزایر در صدد توسعه و تحکیم روابط گردشگری درمانی باشند.

ایران و الجزایر در صدد توسعه و تحکیم روابط گردشگری درمانی باشند

الونی عبدالعادیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد:در الجزایر به رغم اینکه امکانات و جاذبه گردشگری درمانی زیادی داریم اما صنعت گردشگری سلامت نوین و تازه است.

وی افزود: در حال حاضر الجزایر حرکت جذب گردشگران سلامت را از نقاط مختلف جهان آغاز کرده و در گام‌های نخست توانسته اقدامات مؤثری انجام دهد.

عبدالعادیر با بیان اینکه سازماندهی و کیفیت خدمات پزشکی در ایران در سطح بالایی قرار دارد، خاطر نشان کرد: برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری کشورهای مسلمان در بیمارستان فوق تخصصی رضوی نشانگر این سازماندهی و مدیریت منطقی مسئولان در بخش گردشگری پزشکی و سلامت ایران است.

مدیر مجموعه سلامت و بهداشت در الجزایر تصریح کرد: یکی از مشکلات این کنفرانس ارائه سرفصل‌ها و صحبت‌های کلیشه‌ای بود در واقع تجمیع نمایندگان و سفرای کشورهای اسلامی سبب باز شدن باب تعاملات و موضوعات نوین در این صنعت جدید نشده و همچنان به تکرار مکررات پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: ارتباط میان اعضای کنفرانس بالا نبوده و برای تعاملات و تبادلات نظر نیازمند ایجاد فضای صمیمی‌تر و نزدیک‌تر میان ملل اسلامی هستیم.

مدیر مجموعه سلامت و بهداشت در الجزایر با ابراز رضایت‌مندی از ارتباط خوب و صمیمانه الجزایر و ایران، تاکید کرد: ریشه اختلافات در مسیر تعامل دو کشور آمریکا بوده و در غیر این صورت رابطه حسنه‌ای میان دو کشور دوست ایران و الجزایر برقرار است.

الونی عبدالعادیر اذعان کرد: زنان و مردان ایرانی خواهران و برادران مردم الجزایر هستند و باید در صدد توسعه و تحکیم روابط ایران و الجزایر به ویژه در بخش گردشگری سلامت باشیم.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول