اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان‌ترین دونده ماراتن ایران:

ورزش دوومیدانی مشکلات عدیده‌ای دارد

خبرگزاری فارس: جوان‌ترین دونده ماراتن ایران گفت: عدم داشتن وسایلی مانند دیسک، پیست مناسب، ... مشکلات دونده‌های بافت را زیاد کرده است.

ورزش دوومیدانی مشکلات عدیده‌ای دارد

مسلم عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: من متولد سال 1370 هستم که 10 سال است، ورزش را نسبتاً حرفه‌ای دنبال می‌کنم.

وی افزود: پنج سال فوتسال بازی می‌کردم و پس از آن به ورزش دوومیدانی روی آوردم و اکنون برترین دونده شهرستان و از بهترین‌های استان هستم و اکنون تمرینات خود را زیر نظر پیمان نصیری قهرمان پارالمپیک جهان انجام می‌دهم.

این ورزشکار بیان کرد: امسال در مسابقات استانی که به نام جام پیمان نصیری و به میزبانی شهرستان بافت برگزار شد، نایب قهرمان استان شدم و سه هفته بعد در مسابقات کار و کارگری در کرمان سوم استان شدم.

عزیزی تصریح کرد: در مسابقات دو ماراتن کشور که در چابهار برگزار شد، توانستم جزو 20 نفری باشم که به خط پایان رسیده است و عنوان جوان‌ترین دونده ماراتن کشور در سال 91 را به خود اختصاص دهم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بافت ورزش دوومیدانی با مشکات عدیده‌ای روبه‌رو است، افزود: ما مشکلات زیادی داشتیم که به عدم داشتن وسایلی مانند دیسک، وزنه مسابقه، مانع برای دو سرعت، پیست مناسب، نداشتن دبیر و رئیس هیئت دوومیدانی و ... می‌توان اشاره کرد.

عزیزی گفت: در شهرستان بافت منابع مالی محکم از قبیل معدن، کارخانه و ... وجود ندارد که بتوان با کمک آنها از کمبودها کاست، اما با این وجود ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی عنوان کرد: شهرداری شهرستان بافت به ویژه شخص شهردار برای مسابقات یاری کردند که نهایت تشکر را از آنها دارم.

انتهای پیام/80024/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول