اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

مراسم استقبال از دو و میدانی‌کاران اصفهانی در مسابقات غرب آسیا

خبرگزاری فارس: دوومیدانی کاران اصفهانی شرکت‌کننده در مسابقات غرب آسیا بعد از ظهر امروز با استقبال مسئولان ورزش و هیئت دو و میدانی وارد اصفهان می‌شوند.

مراسم استقبال از دو و میدانی‌کاران اصفهانی در مسابقات غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان کاروان دو و میدانی ایران که در بازی‌های غرب آسیا شرکت کرده بود، پیش از ظهر امروز وارد کشور شده و سپس ورزشکاران و مربی اصفهانی این تیم راهی اصفهان می‌شوند.

در بازی‌های غرب آسیا که به میزبانی امارات برگزار شد، پنج ورزشکار اصفهانی به نام‌های رضا قاسمی، هادی سپاهی، مهدی رحیمی، فاطمه فصیحی و سمانه لایقی حضور داشتند و حامد احمدپور نیز به عنوان مربی تیم ایران را همراهی می‌کرد.

در این مسابقات رضا قاسمی در دو 200 متر به مدال طلا و در دو 100 متر به مدال نقره دست یافت و فاطمه فصیحی نیز در دو 100 متر گردن آویز نقره کسب کرد.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است بعد از ظهر امروز، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و جمع دیگری از مسئولان این اداره به همراه مسئولان هیئت دو و میدانی استان اصفهان با حضور در فرودگاه شهید بهشتی از این ورزشکاران استقبال کنند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول