اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای ورزش اردبیل

دو و میدانی‌کار اردبیلی نایب قهرمان مسابقات غرب آسیا شد

خبرگزاری فارس: در یک افتخار دیگر برای ورزش استان اردبیل مهسا کارگر دو و میدانی‌کار بانوی اردبیلی نایب قهرمان مسابقات غرب آسیا شد.

دو و میدانی‌کار اردبیلی نایب قهرمان مسابقات غرب آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، این دختر پرتوان رشته دو و میدانی در ماده پرش ارتفاع با کسب مدال نقره عنوان نایب قهرمانی غرب آسیا را به دست آورد تا بتواند بر افتخارات ورزشی این استان بیفزاید.

در این دوره از مسابقات که به مدت چهار روز و در کشور امارات متحده عربی برگزار شد، مهسا کارگر با رکورد 70.1 متر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت در حالی که تیم دو و میدانی ایران در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تبریک نایب قهرمانی این ورزشکار دو و میدانی‌کار گفت: برای ما جای افتخار است که چنین جوانان شایسته و دختران فکور توانستند در عرصه جهانی و آسیایی درخشش داشته باشند.

احد پازاج با اعلام اینکه ورزش این استان قدرت و توان بیشتر از این را در خودنمایی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی دارد، افزود: اگر نگاه ما به سمت ورزش قهرمانی و تقویت رشته‌های مدال‌آور باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم که در یک حرکت جهشی ورزش استان به بالاترین جایگاه برسد.

وی با اعلام اینکه بانوان ما نیز در عرصه ورزش در سال‌های اخیر خوش درخشیدند، تصریح کرد: اینکه جوانانمان را در عرصه ورزش با صلابت و پرتوان ببینیم برای ما جای افتخار است چرا که قهرمانی‌های آنها بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را دفع و رفع می‌کند.

اما براساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان مسابقات کیواسپرت قهرمانی باشگاه‌های استان برگزار شد که در این مسابقات 43 ورزشکار با هم رقابت کردند که پیام عابدی و مهران نجفی به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند.

همچنین تیم کاراته بانوان اردبیل برای سومین بار موفق به کسب مقام سومی مسابقات کشوری شدند که این مسابقات در سبک‌های مختلف در استان البرز برگزار شد که در بخش کمیته انفرادی و رده سنی بزرگسالان نسرین موسیوند مقام دوم و در رده جوانان فاطمه حیدری مقام اول و در بخش کمیته تیمی نیز تیم بزرگسالان اردبیل به عنوان برتر دست یافتند.

انتهای پیام/62006/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول