اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی گلستان خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری دوومیدانی در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان از آغاز کلاس مربیگری درجه دو دوهای استقامت و نیمه‌استقامت در شهرستان گرگان خبر داد.

برگزاری کلاس مربیگری دوومیدانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحیدرضا میرا صبح امروز در جمع اعضای شرکت‌کنندگان در کلاس مربیگری درجه دو دوهای استقامت و نیمه‌استقامت استان اظهار داشت: در این دوره‌های از کلاس‌های آموزشی که به همت هیئت دوومیدانی استان برگزار شد 22 نفر از مربیان این رشته حضور دارند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزش مربیگری تصریح کرد: ارتقای سطح علمی مربیان استان و آشنایی با موارد قانون جدید از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی در استان است.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان خاطرنشان کرد: مدرس برگزاری این دوره از کلاس‌ها بر عهده وجیه‌الله شهری از مربیان و قهرمانان صاحب نام کشور و بین‌المللی است.

میرا خاطرنشان کرد: این کلاس به مدت چهار روز که روز گذشته آغاز شده تا روز شنبه 18 آذر ماه در ورزشگاه آزادی هیئت بسکتبال شهر گرگان ادامه خواهد داشت.

اجرای سه پیست دوومیدانی در گرگان، بندرترکمن و کردکوی

وی همچنین با اشاره به وضعیت پیست‌های دوومیدانی در استان اذعان داشت: در حال حاضر سه پیست دوومیدانی در شهرهای گرگان، بندرترکمن و کردکوی در دست اجرای تارتان هستند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان بیان داشت: تاکنون مراحل انتخاب پیمانکار انجام پذیرفته است و در صورت مساعد بودن هوا حداکثر تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

گلستان فاقد پیست تارتان استاندارد

میرا ادامه داد: استان گلستان با وجود استعداد فراوان در این رشته با وجود عضویت هفت نفر دوندگان گلستانی در تیم ملی اعزامی به مسابقات غرب آسیا فاقد پیست تارتان استاندارد بوده است.

وی افزود: در شهرهای گرگان، بندرترکمن و کردکوی نیز به دلیل اجرای تارتان پیست‌های یاد شده آسفالت شده و برای ورزشکاران غیرقابل استفاده است.

وی اظهار امیدواری کرد با تکمیل پیست‌های تارتان در استان مشکلات هیئت دوومیدانی مرتفع شده و با همکاری اداره کل ورزش و امور جوانان استان و واگذاری اماکن در راستای اجرای ماده 88 گامی در برای کسب درآمد به منظور پوشش دادن فعالیت‌های این رشته پرطرفدار در استان برداشته شود.

هیئت دوومیدانی گلستان فاقد هرگونه فضای ورزشی

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان اضافه کرد: در حال حاضر هیئت دوومیدانی استان هیچ گونه فضای ورزشی اعم از پیست یا سایر اماکن در اختیار نداشته و از نظر رفع مشکلات مالی صرفاً وابسته به کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان و یا جذب منابع مالی از جانب اسپانسرهای است.

میرا همچنین از رایزنی این هیئت با شرکت‌های بزرگ و معتبر استان برای حمایت از دوندگان گلستان خبر داد و گفت: این هیئت هم‌اکنون طی رایزنی با مدیریت شرکت کانسار خزر بزرگترین تولیدکننده ید کشور توانسته این شرکت را به عنوان حامی هیئت دوومیدانی شهرستان بندرترکمن در آورد.

وی ادامه داد: شهرستان بندرترکمن استعدادهای فراوانی در رشته دوومیدانی دارد به طوری که از هفت نفر ملی‌پوش گلستانی برای مسابقات غرب آسیا پنج نفر دوندگان این شهرستان هستند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول