اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین:

ورزشکار تاکستانی عازم رقابت‌های دو و میدانی غرب آسیا شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین از اعزام دو و میدانی‌کار تاکستانی استان قزوین به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا خبر داد.

ورزشکار تاکستانی عازم رقابت‌های دو و میدانی غرب آسیا شد

حسن جوادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سبحان طاهرخانی در بخش پرش طول به همراه دیگر ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امروز راهی امارات می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور بیش از 200 ورزشکار به مدت شش روز برگزار می‌شود.

جوادی عنوان کرد: سبحان طاهرخانی برای پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی در جریان اردوی آمادگی دو و میدانی کشورمان با مهدی رحمانی دیگر دو و میدانی‌کار استان در بخش پرش طول رقابت کرد که در پایان توانست با 10 سانتیمتر پرش طول بیشتر جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند.

وی اظهار امیدواری کرد که سبحان طاهرخانی با توجه به توانایی‌های بالایی که دارد، بتواند بهترین عملکرد را از خود در این مسابقات بر جا بگذارد و نماینده شایسته‌ای برای کشور و استان قزوین باشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در ادامه از برگزاری دوره تربیت داوری دو و میدانی بانوان در قزوین خبر داد و گفت: دوره تربیت داوری استارتر دو و میدانی فدراسیون در بخش بانوان، با حضور نمایندگان استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره از ششم تا هشتم دی ماه سال جاری با حضور 19 نفر از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جوادی با اشاره به اینکه سه بانوی قزوینی هم در این دوره از کلاس‌های تربیت داوری حضور پیدا خواهند کرد، افزود: مینا سعادت، مهری‌السادات رسولی و شهلا محمودی بانوان داور قزوینی حاضر در این کلاس‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره به طور عملی و نظری با مبانی داوری استارتر ویژه مواد دوهای مختلف آشنا می‌شوند، عنوان کرد: با توجه به میزبانی قزوین در این دوره تربیت داوری، امکان افزایش حضور نمایندگان قزوین در آن وجود دارد.

رئیس هئیت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به اینکه خوشبختانه ورزش دو و میدانی استان در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های خوبی رسیده است، افزود: فرض‌الله و نصرالله رستمی دو ورزشکار استان هم بیست و نهم آذرماه برای حضور در مسابقات دوی ماراتن که به مسافت 42 کیلومتر در شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، آمادگی کسب می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول