اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت دوومیدانی قزوین

رئیس هیئت دوومیدانی قزوین معرفی شد

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان قزوین ساعتی قبل به پایان رسید که طی آن رئیس هیئت دوومیدانی این استان معرفی شد.

رئیس هیئت دوومیدانی قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مجمع رئیس فدراسیون دوومیدانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین، رؤسای هیئت‌های شهرستانی، نماینده مربیان، داوران و ورزشکاران دوومیدانی این استان حضور داشتند.

در این مجمع حسن جوادی سرپرست فعلی هیئت دوومیدانی استان قزوین، تنها داوطلب سمت ریاست این هیئت ورزشی بود که در پایان توانست با بیشترین آرا برای چهار سال آینده سکان هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده بگیرد.

در این مجمع جوادی از مجموع 18 رأی مأخوذه، با دریافت 18 رأی مأخوذه توانست برای دومین بار متوالی ریاست هیئت دوومیدانی این استان را عهده‌دار شود.

پیش از برگزاری انتخابات، گزارش عملکرد چهار ساله هیئت دوومیدانی به آگاهی رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع رسید.

در این مجمع افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه  استان قزوین در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت خوبی در دوومیدانی به دست آورده، اذعان داشت: ورزشکاران قزوینی در این سال‌ها نیز با درخشش خود در مسابقات برون‌مرزی به خوبی توانسته‌اند جایگاه مناسبی برای خود در کشور باز کنند.

وی متذکر شد: میزبانی قزوین در ماه‌های گذشته کاملا فدراسیون را به این باور رسانده که این استان توانایی میزبانی‌های بزرگ‌تر را دارد و مسئولان اجرایی استان قزوین می‌توانند به بهترین شکل ممکن مسابقات را برگزار کنند.

انتهای پیام/77004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول