اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مسابقات دانش‌آموزی

برترین دو و میدانی‌کاران نوجوان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش‌آموزان قم برترین‌های خود را در پنج رشته سنی نوجوانان شناخت.

برترین دو و میدانی‌کاران نوجوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی دانش‌آموزان استان قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در مقاطع تحصیلی گوناگون با همکاری هیئت دو و میدانی استان قم و انجمن دو و میدانی مدارس قم برگزار شد و در حالی که جدال مدعیان قهرمانی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات قهرمانی مدارس قم در رده سنی جوانان در تلاش برای کسب عناوین برتر، رقابت‌های خود را در پیست دو و‌ میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها مشخص شوند.

رقابت‌های قهرمانی دو و ‌میدانی دانش‌آموزان قم در مواد دو 100 متر، 400 متر، 1500 متر، پرتاب وزنه و پرش طول برگزار شد و در آن نفرات مدعی رقابتی جذاب و دیدنی را برگزار کردند.

در رقابت‌های ماده 100 متر حسین حیدری زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد در حالی که مقام نایب قهرمانی به محمد خیری رسید و علیرضا رنجبر در این ماده به مقام سوم قناعت کرد.

در رقابت‌های ماده 400 متر این دوره از مسابقات محمد خیری موفق‌ترین دو و‌ میدانی‌کاری بود که توانست بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان مقام قهرمانی را از آن خود کند در حالی که علیرضا خدری و اکبر دقیقیان در این ماده دوم و سوم شدند.

رقابت‌های ماده 1500 متر پیکارهای قهرمانی دو و‌میدانی دانش‌آموزان قم نیز بین مدعیان نزدیک و جذاب بود و در نهایت این مهدی جعفری بود که توانست زودتر از سایرین به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد، ضمن اینکه در این ماده رضا محمدی و علی قربانی‌گنج نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در پرش طول علیرضا رنجبر بهترین دو و‌ میدانی‌کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمد بابایی و علی یاسر در این ماده دوم و سوم شدند.

در پرتاب وزنه که رقابت در آن با شرکت مدعیان دو و‌ میدانی قم برگزار شد، حامد کاظمی بهترین رکورد را به ثبت رساند و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های انتخابی استان قم شد و حمیدرضا دهشیری و سید محمدمهدی اعتمادی به مقام‌های بعدی دست یافتند.

انتهای پیام/78010/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول