اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل:

آمل به پیست 6 خطه دوومیدانی مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل گفت: مجموعه ورزشی شهید چمران این شهرستان که هم‌اکنون در حال ساخت است، به پیست 6 خطه دوومیدانی تارتان مجهز می‌شود.

آمل به پیست 6 خطه دوومیدانی مجهز می‌شود

محمود نائیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مجموعه ورزشی و استادیوم شهید چمران این شهرستان که هم‌اکنون در حال ساخت است به پیست 6 خطه دوومیدانی تارتان مجهز می‌شود.

وی افزود: ابعاد پیست چهار خطه دوومیدانی در نقشه استادیوم 5 هزار نفری شهید چمران این شهرستان طراحی شده بود که با تغییر آن به پیست 6 خطه و همچنین تجهیز به امکانات تارتان و استانداردسازی از پیستی رسمی و بین‌المللی برخوردار می‌شویم که حتی می‌توانیم مسابقات رسمی و بین‌المللی را نیز در آن برگزار کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل تصریح کرد: برای 6 خطه شدن پیست نیاز بود تا بخشی از سالن‌های این مجموعه ورزشی تخریب شود و فضای استاندار آن تامین شود بر این اساس کار تخریب برخی از سالن‌ها را آغاز کردیم تا هر چه زودتر این عملیات به فرآیند بهره‌برداری نزدیک شود.

نائیج با اعلام اینکه پیمانکار جدیدی عملیات اجرایی و ساخت استادیوم و مجموعه ورزشی شهید چمران را در اختیار گرفته است، ابراز داشت: پیمانکار قبلی به علت برخی مسائل خلأ ید شده و کار به پیمانکار جدید واگذار شد.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول