اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 دانشجو

مسابقه دو و میدانی از پل قدیم تا پل جدید خرمشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز دانشجو مسابقه دو و میدانی استقامت از پل قدیم خرمشهر تا پل جدید با شرکت 40 دانشجو در روز 25 آذر ماه در خرمشهر برگزار می‌شود.

مسابقه دو و میدانی از پل قدیم تا پل جدید خرمشهر برگزار می‌شود

رئیس مؤسسه آموزش عالی اروندان خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در خرمشهر عنوان کرد: به مناسبت روز دانشجو و با شرکت چهار تیم از دانشگاه‌ آزاد واحد خرمشهر، پیام نور، دانشگاه علوم و فنون دریایی و مؤسسه آموزش عالی اروندان خرمشهر مسابقه دو و میدانی استقامت با حضور چهار تیم، 25 آذر ماه برگزار می‌شود.

احمد سواری ادامه داد: هر تیم 10 نفر از ورزشکاران خود را همراهی می‌کنند تا مسافت 2 هزار و 500 متری بین پل جدید تا پل قدیم خرمشهر را پشت گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه به نفرات اول تا ششم جوایز نقدی پرداخت می‌شود.

سواری تصریح کرد: همچنین به همین مناسبت، مسابقات فوتبالی با عنوان جام محرم با شرکت پنج تیم از مؤسسه اروندان به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی اروندان خرمشهر در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های مناسبتی روز دانشجو گفت: دانشجویان دختر نیز در مسابقه مچ اندازی و دارت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه‌‌های چند گانه خرمشهر نیز با همکاری امور ورزشی و فرهنگی دانشگاه‌های مربوطه در یک همکاری نزدیک برنامه‌های مناسبتی متنوعی را برای روز دانشجو برپا کردند.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول