اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوومیدانی:

وقفه به وجود آمده در دوومیدانی اصفهان برطرف شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دوومیدانی اصفهان با سابقه درخشانی که داشت، مدتی با وقف مواجه شد اما چند ماهی است که این وقفه برطرف شده است.

وقفه به وجود آمده در دوومیدانی اصفهان برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افشین داوری یکشنبه شب در مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان نه تنها در ورزش بلکه در تمام امور در سطح کشور بی‌نظیر است و در رشته دوومیدانی نیز از لحاظ نیروی انسانی وضعیت بسیار مناسبی دارد.

وی با اشاره به انتخاب یزدی‌زاده به عنوان رئیس هیئت بیان کرد: انتظار می‌رود دوومیدانی استان اصفهان با سرعت به سمت جلو حرکت کرده و قهرمانان ارزنده‌ای را جامعه دوومیدانی معرفی کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه دوومیدانی اصفهان برای پیشرفت به ابزار لازم نیاز دارد، تصریح کرد: سالن دوومیدانی آزادی که برای این رشته در سال‌های گذشته احداث شد، در حال حاضر در اختیار هیئت دیگری قرار گرفته است و از مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتظار داریم این سالن را به هیئت دوومیدانی بازگردانند.

به گزارش فارس، رئیس جدید هیئت دوومیدانی استان اصفهان نیز در این مجمع با اشاره به ظرفیت خوب اصفهان در این رشته پایه بیان کرد: طی چند ماه گذشته که سرپرستی هیئت را برعهده داشتم، تلاش کردیم برنامه‌ها در راستای اهداف انجام شود.

رسول یزدی‌‌زاده به مهم‌ترین برنامه‌های هیئت طی ماه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: حضور تیم‌های اصفهانی در مسابقات لیگ کشوری، گردهمایی سالانه جامعه دوومیدانی استان اصفهان، برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی دختران و پسران از مهم‌ترین‌ برنامه‌های هیئت بوده است.

وی ادامه داد: در نظر داریم از ظرفیت فنی و زیر ساختی شهرستان‌ها بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

در این مراسم حکم نایب رئیسی بانوان هیئت برای ناهید آچاک یکی از پیشکسوتان دوومیدانی اصفهان صادر شد.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول