اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران خبر داد

تامین اعتبار ویژه برای پیست دوومیدانی ساری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی مازندران از اختصاص اعتبار ویژه برای پیست دوومیدانی ورزشگاه شهد متقی ساری خبر داد.

تامین اعتبار ویژه برای پیست دوومیدانی ساری

محمد خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای برطرف شدن مشکلات ورزشکاران این رشته با مدیرکل ورزش و جوانان استان جلسه‌ای برگزار و بودجه‌ای مناسب برای ترمیم پیست ساری در نظر گرفته شد.

وی گفت: از هیئت‌های خوب و برتر فدراسیون دوومیدانی هستیم ولی ورزشکاران ما امکانات اولیه این رشته ورزشی را در اختیار ندارند.

خاوری تصریح کرد: در حال حاضر دو شهر ساری و بابل از پیست دوومیدانی برخوردار هستند که این دو تارتان نمی‌تواند جوابگوی علاقمندان به ورزش مادر و پایه باشد.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران در ادامه از کسب مدال نقره دونده مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا خبر داد و اظهار داشت: ملی‌پوش مازندرانی رشته پرش ارتفاع با درخشش در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا و پرش از ارتفاعی به طول 2 متر و 20 سانتیمتر به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

‌خاوی گفت: این مسابقات که به میزبانی کشور امارات در شهر دبی برگزار شد، کیوان قنبرزاده موفق شد مدال با ارزش نقره را کسب کند و نقش مؤثری در کسب قهرمانی تیمی ایران در این رقابت‌ها داشته باشد. 

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران افزود: رشد چشمگیر دوومیدانی در مازندران با درخشش ورزشکاران این رشته در میدان‌های معتبر داخلی و خارجی غیرقابل انکار است و بدون تردید آینده این رشته در کشور متعلق به مازندرانی‌ها است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر رکورد پرش ارتفاع ایران با 26/2 متر در اختیار این ورزشکار مازندرانی است که امیدواریم با همت بیشتر عناوین ارزشمندی برای دوومیدانی ایران کسب کنیم.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول