اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ازنا:

نصب برچسب‌های تبلیغاتی و دیوارنویسی در ازنا ممنوع است

خبرگزاری فارس: شهردار ازنا گفت: هرگونه دیوارنویسی در ازنا ممنوع است و با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد می‌شود.

نصب برچسب‌های تبلیغاتی و دیوارنویسی در ازنا ممنوع است

غلامرضا پاپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا زیباسازی و اهمیت دادن به طرح‌های مناسب در سطح شهرها را ارزش دادن به حس بصری شهروندان دانست و عنوان کرد: متأسفانه امروزه پدیده‌ای مذموم به نام دیوارنویسی و نصب برچسب‌های تبلیغاتی چهره زیبای شهرها را مخدوش کرده است.

وی افزود: بر اساس ماده 23 تعرفه عوارضات شهرداری هرگونه دیوارنویسی بر روی دیوارهای داخل محدوده قانونی شهر ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

پاپی اظهار داشت: لازمه اجرای این قانون تعامل و همکاری بیشتر سایر دستگاه‌ها از جمله اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی است که باید هنگام صدور پروانه کسب به صاحبان صنایع و صنوف این ماده قانونی را گوشزد کند که از تبلیغات نامتعارف و دیوارنویسی در سطح شهر خودداری کنند.

شهردار ازنا ادامه داد: در راستای مقابله با این پدیده، مدیریت خدمات شهری و واحد اجراییات شهرداری ازنا جهت زیبا‌سازی سطح شهر اقدام به پاکسازی دیوارنویسی‌ها کرده و با هرگونه دیوارنویسی و نصب برچسب‌های تبلیغاتی به شدت برخورد می‌‌کند و از صاحبان صنوف و صنایع می‌خواهیم برای داشتن شهری زیبا از انجام هرگونه تبلیغات نامتعارف که به زیبایی شهر لطمه می‌زند، دوری کنند.

وی تصریح کرد: از شهروندان ازنایی تقاضا داریم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دیوارنویسی با شماره 4230001 شهرداری ازنا تماس بگیرند.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول