اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های خراسان جنوبی خلاء تعامل وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در تعامل بین روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با رسانه‌ها خلاء وجود دارد.

بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های خراسان جنوبی خلاء تعامل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کاظم اولیایی ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم در میزان موفقیت روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها بیان دستاورد‌های دولت است که در این زمینه تعامل خوبی بین این دو حوزه وجود ندارد.

*ستاد دهه فجر باید در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود

وی افزود: ستاد دهه فجر باید در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی تشکیل شود و هم‌اکنون روابط‌عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت باید آمادگی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به ماه‌های پایانی دولت دهم یادآور شد: اطلاع‌رسانی خدمات دولت سبب امید‌آفرینی و خوش‌بینی مردم می‌شود که باید در این زمینه تلاش کنیم.

اولیایی در ادامه به ویژگی‌های خبر خوب اشاره کرد و افزود: یک خبر باید به موقع اطلاع‌رسانی شود تا اثر مورد نظر را داشته باشد.

وی ادامه داد: باید از زود هنگام بودن بیان اخبار نیز جلوگیری کرد چرا که سبب ایجاد توقعات بیجا و بدبینی در مردم می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی از اطلاع‌رسانی جامع، صحیح و شفاف به عنوان دیگر اوصاف خبر یاد کرد و گفت: در بیان دستاورد‌های دولت باید میزان اشتغال ایجاد شده پروژه‌ها و میزان بهره‌مندی خانوارها نیز بیان شود.

اولیایی تصریح کرد: باید در اطلاع‌رسانی خدمات دولت بین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی وجود داشته باشد چرا که اختلاف در اطلاع‌رسانی‌ها یک آسیب به شمار می‌رود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات دولت که در نام‌گذاری‌های سال انجام می‌شود کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد که باید روابط‌عمومی‌ها در این زمینه بیشتر توجه کنند.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: در اطلاع‌رسانی‌ها باید از بزرگ‌نمایی پرهیز کرد چرا که این مهم یک آفت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/690011/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول