اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین فارغ‌التحصیل دکترای فیزیک پلاسمای دانشگاه کاشان مطرح کرد

شرط شهید علی‌محمدی برای پذیرش استاد راهنمایی یک دانشجو

خبرگزاری فارس: نخستین فارغ‌التحصیل دکترای فیزیک پلاسما دانشگاه کاشان به ذکر خاطره‌ای از شهید علی‌محمدی در مورد شرط وی برای پذیرش استاد راهنمایی یک دانشجو پرداخت.

شرط شهید علی‌محمدی برای پذیرش استاد راهنمایی یک دانشجو

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس عبدلی‌آرانی که دوره کارشناسی ارشد خود را با نظارت شهید علی‌محمدی گذرانده است پیش از ظهر امروز در دبیرستان استعدادهای درخشان این شهر اظهار داشت: شهید علی‌محمدی، برای آنکه استاد راهنمایی یک دانشجو را قبول کند شرط گذاشته بود که این دانشجو باید نفر اول کلاس شود و از این طریق در صدد تقویت باور علمی دانشجویان بود.

و با تأکید بر حرکت علمی رو به رشد و بالنده کشور در سطح بین‌الملل بیان داشت: با این وجود پشتوانه‌های این حرکت بزرگ یعنی دانشمندانی نظیر شهیدان علی‌محمدی، شهریاری و عالمانی دیگر در حوزه علم و دانش در بین ما نبوده و به جمع یاران شهیدشان پیوسته‌اند.

نخستین فارغ‌التحصیل دکترای فیزیک پلاسما دانشگاه کاشان در ادامه بیان داشت: با باور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود می‌توانیم به توسعه علمی کشور کمک کنیم چراکه ایده‌های دانشمندان ایرانی، ایده‌هایی است که در مراکز علمی جهان مورد مطالعه قرار گرفته و در واقع می‌توانند زمینه‌ساز تولید بهترین مقاله‌های پژوهشی و تحقیقی باشند.

عبدلی‌آرانی خطاب به دانش‌آموزان استعداد درخشان گفت: با مطالعه مداوم، افق دید خود را در تمام زمینه‌ها به ویژه علم‌آموزی وسعت بخشیده و با سخت‌کوشی هدفمند و استفاده از فرصت‌هایی نظیر تعطیلات تابستان، جایگاه واقعی خود را پیدا کنید.

انتهای پیام/2406/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول