اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

دانشمندان هسته‌ای تربیت شده معلمان انقلابی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری با تاکید بر جایگاه رفیع معلم در دین مبین اسلام گفت: دانشمندان هسته‌ای کنونی کشور تربیت شده معلمان انقلابی و ولایتمدار گذشته بوده‌اند.

دانشمندان هسته‌ای تربیت شده معلمان انقلابی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم سی و دومین سالگرد نخستین شهید فرهنگی مازندران با بیان اینکه اطاعت‌پذیری از مهم‌ترین ویژگی بسیجیان و شهدا است، اظهار داشت: شهید ولی‌پور نخستین شهید فرهنگی مازندران به عنوان الگو برای سایر فرهنگیان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این معلم شهید در دوران انقلاب، آن موقع که گردنکشی‌های دشمن در برابر نظام اسلامی زیاد بود عرصه مسئولیت را رها کند و در سنگر مقابله با ظلم مبارزه کند.

فرماندار ساری با بیان اینکه شهدا الگوی تعهد و از جان‌گذشتگی را به جامعه آموختند، تصریح کرد: معتقدم معلمی که به جایگاه رفیع شهادت نائل شود به‌طور حتم در سنگر تعلیم و تعلم نیز دانش‌آموزانی همچون شهدای هسته‌ای کشور را تربیت کرده است.

این مسئول شهید معلم علی ولی‌پور و همسرش را الگویی تمام‌عیار برای جامعه معلمان دانست و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم بعد از شهادت شهید ولی‌پور دو فرزندش در دامان مادری تربیت شدند که خود معلم بوده و عمر و جوانیش را برای آموزش فرزندان جامعه صرف کرده است.

وی اثرگذاری فرزندان شهید ولی‌پور در مازندران را نشان از تربیتی دانست که در مکتب جهاد و شهادت به بالندگی رسیدند. 

ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی

فرماندار قائمشهر نیز با اشاره به اینکه شهدا دلبسته به دنیا نبودند گفت: مضمون وصیت‌نامه تمام شهدای دوران دفاع مقدس ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی است.

علی پیرفلک تصریح کرد: شهید ولی‌پور نمونه بارز شهدایی است که در کسوت مسئولیت جهاد با دشمن را به کرسی مدیریت ترجیح داد.

وی مناطق جنگی را معراج جوانان انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان مازندرانی در دوران دفاع مقدس با ایثارگری‌های خود در تمام مرزهای جغرافیایی کشور سرافرازانه جنگیدند تا لشگر 25 کربلا بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

فرماندار قائمشهر برپایی یادواره‌های شهدا را تجدید میثاقی با آرمان‌های امام و شهدا دانست و ادامه داد: جامعه ولایت‌مدار در مسیر صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

وی صبوری همسر شهید ولی‌پور را نماد عزت دانست و خاطر نشان کرد: همین‌که فرزندان شهید در دامان مادری فرهنگی به رشد و تکامل برسند و برای جامعه اثرگذار باشند استمرار آرمان‌های شهدا است.

انتهای پیام/86006/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول