اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان زنجان:

شهدای هسته‌ای نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه هستند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: شهدای هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه محسوب می‌شوند.

شهدای هسته‌ای نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه هستند

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تلاش جدی و تاثیرگذار شهید مفتح به منظور وحدت حوزه و دانشگاه موجب شد تا روز 27 آذر، سالروز شهادت این شهید بزرگوار به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شود.

وی با بیان اینکه نقش تاثیرگذار شهید مفتح در پیوند حوزه و دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه حاصل تفکر این شهید و مجاهد نستوه است.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان همواره از وحدت حوزه و دانشگاه هراس دارند، افزود: این دو سنگر مستحکم اسلامی از سوی دشمنان مورد تهدید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف حوزه و دانشگاه در یک امر خلاصه می‌شود، افزود: تربیت انسان‌های کارآمد و تاثیرگذار از نتایج وحدت حوزه و دانشگاه است.

صمدی حرکت در مسیر تعالی را از اهداف دانشگاه عنوان کرد و افزود: توجه به بندگی و اخلاص از اهداف حوزه است که قرار گرفتن این دو امر در کنار هم موجب تقویت جامعه می‌شود.

وی شهدای هسته‌ای را نمونه بارز وحدت حوزه و دانشگاه دانست و افزود: شهدای هسته‌ای از جمله شهید شهریاری با تبعیت از علمای بزرگ به چنین درجه رفیعی نائل می‌شوند.

*دشمن از وحدت حوزه و دانشگاه ضربه دیده است

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه همواره در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان از وحدت این دو نهاد تاثیرگذار ضربه دیده‌اند.

وی بر ضرورت حفظ وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه تاکید کرد و افزود: ارتباط نزدیک دانشگاه با حوزه به تربیت انسان‌هایی همچون شهید شهریاری می‌انجامد.

صمدی با بیان اینکه شهدای هسته‌ای درس را از دانشگاه فرا گرفته و در مسیر عبودیت خداوند متعال به کار گرفتند، افزود: چنین تفکری موجب تربیت انسان‌های پاک‌طینت در نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی ادامه راه شهدای وحدت حوزه و دانشگاه را ضروری دانست و افزود: شهید مفتح پرچمدار این تفکر اصیل اسلامی است.

انتهای پیام/73003/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول