اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

آمریکا برای مقابله با ایران هسته‌ای مذبوحانه تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام روز گذشته آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران حکایت از تلاش مذبوحانه در اعمال قدرت در عرصه جهانی در مقابله با ایران هسته‌ای است.

آمریکا برای مقابله با ایران هسته‌ای مذبوحانه تلاش می‌کند

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مصوبه اخیر آمریکا در مجلس سنای این کشور اظهار کرد: آمریکا هنگامی که از یک طرف به بیرون رانده می‌شود سعی می‌کند از جانب دیگر وارد شود و این خصیصه استکباری اوست.

وی با بیان اینکه از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست، بیان داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش همواره به دنبال دشمنی با ایران هستند و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در عین حال یادآور شد: اینها هرچه در این مسائل از خود حساسیت نشان دهند در دیدگاه مردم منفورتر شده و توجه افکار عمومی جهان نسبت به واقعیت‌ها بیشتر جلب می‌شود.

وی ابراز کرد: آمریکا مانند فردی است که از توان افتاده، ولی دست و پای مذبوحانه می‌زند در حالی که مردم دنیا امروز بیدارند و با واقعیات روبه‌رو می‌شوند.

مجلس سنای آمریکا روز گذشته بدون هیچ رأی مخالفی طرح جدیدی را برای گسترش تحریم‌های ایران تصویب کرده است که طی آن تجارت فلزات گرانبها، فولاد، آلومینیوم، زغال کک و گرافیت با ایران و نیز صادرات نرم‌افزارهای صنعتی مربوط به بخش‌های انرژی و کشتیرانی به ایران ممنوع شد.

از دیگر محدودیت‌های در نظر گرفته شده به وسیله نمایندگان سنا، منع شرکت‌های بیمه از معامله با صنایع انرژی، کشتیرانی و کشتی‌سازی ایران است. نمایندگان سنا همچنین تمهیداتی را برای منع مبادله گاز ایران با طلای ترکیه در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/78001/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول