اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

ایران جزو 5 کشور دارای چرخه کامل سوخت هسته‎ای است / با تحریم‎ها خو گرفته‎ایم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ایران جزو پنج کشور دارای چرخه کامل سوخت هسته‎ای و جزو 11 کشور دارای دانش هسته‎ای است.

ایران جزو 5 کشور دارای چرخه کامل سوخت هسته‎ای است / با تحریم‎ها خو گرفته‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش‌ازظهر امروز در جمع اعضای بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار داشت: موسسه تایمز و رویترز اعلام کرده که در سال 2011 ایران از نظر علمی در چه رتبه‎ای قرار خواهد داشت و عنوان داشته که رتبه نخست رشد علم در کشورهای درحال توسعه است و ایران رتبه یازدهم علمی را در جهان دارد.

وی تاکید کرد: موقعیتی که انقلاب اسلامی ایران به دست آورده در طول گذشت 33 سال از انقلاب در حالی است که ایران از ابتدای انقلاب در تحریم بوده و با تحریم‎ها خو گرفته است.

مصاحبه با 110 بسیجی نخبه گلستانی 

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان داشت: ایران رتبه دوم در تولید فاکتور هفت، رتبه دوم در تولید پهباد "هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته"، رتبه هشتم در نانوتکنولوژی و رتبه دوازدهم در انرژی‎های نو را دارد و این اقرار کسانی است که ایرانی نیستند و در دشمنی با ایران جدی هستند.

بابایی با تاکید بر اینکه ایران غرق در نعمت است یادآور شد: ایران رتبه 13 در فناوری اطلاعات، رتبه 14 در صنعت آب، رتبه 18 در سلول‎های بنیادین، رتبه 20 در میکروالکترونیک، رتبه 32 در زیست فناوری، جزو هشت کشور ردیف اول شبیه سازی ژنتیک و جزو هفت کشور دارای دانش فضایی است که تمام این رتبه ها توسط بچه‌های مومن و متدین انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است.

وی در خصوص جذب نخبگان به سپاه اظهار داشت: با 110 بسیجی گلستانی در مقاطع تحصیلی مختلف فوق‌لیسانس و بالاتر مصاحبه داشتم که با معدل‎های بالا بودند که اینها از افتخارات بسیج است.

خیلی از افراد در فضای پاک جمهوری اسلامی رشد کردند

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه خوشبختانه امید به آینده در جوانان زیاد است خاطرنشان کرد: دشمن نمی‎خواهد در این موارد تبلیغ شود اما مقام معظم رهبری در این سیاست دشمن می‎فرمایند "آینده از آن حزب‎اللهی‎هاست" و در قرآن نیز آمده است "وارثان زمین، بندگان صالح خدا هستند" چنانچه می‎بینیم که خیلی از افراد در فضای پاک جمهوری اسلامی رشد کردند و به رتبه‎های بالا دست یافتند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول