اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران صورت گرفت

برگزاری نخستین جلسه کمیته راهبردی مدیریت محله

خبرگزاری فارس: با هدف افزایش مشارکت مردمی در اداره امور شهر، ‌ارتقای اعتماد و ارتباط متقابل بین شهرداری و ساکنان محله، نخستین جلسه کمیته ستاد راهبردی مدیریت محله در جنوب تهران برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه کمیته راهبردی مدیریت محله

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ ساعاتی پیش نخستین جلسه کمیته راهبردی مدیریت محله در راستای اجرای سیاست محله محوری شهرداری تهران و به منظور گسترش مشارکت و حضور شهروندان در عرصه‌های مختلف و همچنین تلاش در جهت احیا و برجسته‌سازی هویت و جایگاه محله‌ای، ‌افزایش همکاری مشترک شهروندان و شهرداری در انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ‌اجتماعی، رفاهی و تطابق هر چه بیشتر تصمیمات، ‌برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری با خواسته‌ها و مطالبات مردم برگزار شد.

این گزارش حاکی است، جلسه ستاد راهبردی مدیریت محله در جنوب تهران، با رویکرد مهیا کردن شرایط و زمینه‌های قانونی در جهت شکل‌گیری مشارکت آگاهانه و معنادار و استفاده بهینه مدیریت شهری از سرمایه اجتماعی و با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران ستادی این حوزه برگزار شد.

در این جلسه در ارتباط با بودجه‌های ابلاغی و درآمدی سرای محلات، ‌زمان فعالیت این مراکز، نحوه پرداخت پاداش خدمت مسئولان خانه‌ها، نگهبان و نظافتچی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد برای پرداخت بودجه‌های ابلاغی سرای محلات براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران اقدام شود و بودجه‌های حاصل از درآمدهای سرای محلات نیز ضمن هزینه‌های دستمزد مسئولان خانه، ‌هزینه‌های جاری و اداری و پس از تایید هیئت امنای سرای محله و رئیس اداره اجتماعی ناحیه هزینه شود.

گفتنی است، ‌تدوین دستورالعمل منسجم جهت سرای محلات به منظور اجرای منظم، ‌هماهنگ و قاعده‌مند طرح مدیریت محله در سطح محلات منطقه،‌ یکی از اقدامات مهمی است که در دستور کار حوزه امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول