اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز:

شهرداری شکاف توسعه نیافتگی منطقه 9 را از بین ببرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز باید نسبت به از بین بردن شکاف توسعه نیافتگی منطقه 9 این شهر اقدام کنند.

شهرداری شکاف توسعه نیافتگی منطقه 9 را از بین ببرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمد حق نگر پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: منطقه 9 شهرداری شیراز با داشتن رودخانه چنارادار و داشتن آب و هوای خوب و تپه‌های سبز باعث شده است که داری ظرفیت بالایی به منظور تبدیل شدن به یک منطقه مسکونی فرح‌بخش باشد.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات شهردار منطقه 9 گفت: عملکرد شهردار منطقه 9 رضایتمندی شهروندان ساکن در منطقه را به همراه داشته اما در این منطقه باید نسبت به احداث 60 کیلومتر خیابان پیشنهادی طرح توسعه جنوب که تنها 15 کیلومتر آن اجرا شده است، اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز باید به منظور از بین بردن شکاف توسعه نیافتگی منطقه 9 اهتمام ویژه به اجرای 45 کیلومتر خیابان پیشنهادی طرح توسعه جنوب و همچنین احداث هفت پل بر روری رودخانه چنارادار داشته باشند.

وی تصریح کرد: ساماندهی و توسعه منطقه 9 باید بر اساس یک نظام معتدل و برنامه‌ریزی شده پیگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین خاطرنشان کرد: باید فکری به حال جاده کمربندی وسط منطقه 9 شود که در این راستا اجرای خط تندرو و کمربندی در وسط رفوژ موجود در عمق منهای سه متری مورد پیشنهاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پرداخت یارانه معوق به رانندگان و گردشی شدن خطوط اتوبوسرانی، بیان کرد: موضوع پرداخت یارانه معوقه به رانندگان که دارای ضرب‌العجل 20 روزه بوده و هنوز اجرا نشده و همچنین گردشی شدن خطوط اتوبوسرانی با توجه به داشتن مصوبه باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

حق نگر در ادامه با قدردانی از عملکرد معاون فرهنگی شهردار شیراز تصریح کرد: اقدامات معاون فرهنگی شهردار شیراز همواره با نوآوری‌های ویژه همراه و بسیار تاثیرگذار و مثبت است.

وی در ادامه ضمن بزرگداشت نهم دی ماه ابراز داشت: مردم ایران در نهم دی ماه با غیرت و جوانمردی عرصه را بر فتنه‌گران تنگ کردند و طومار آنها را تا امروز در هم پیچیدند.

وی گفت: امیدواریم فتنه‌گران فرصت عرضه اندام در هیچ یک از صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نیابند، شاید بدین وسیله خداوند از جرم، ظلم و ستمی را که بر ملت ایران روا داشته‌اند اندکی بکاهد.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول