اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز:

اشتباهات داوری موجب شکست تیم شهرداری برابر متین ورامین شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: اشتباهات داوری موجب شکست تیم شهرداری برابر متین ورامین شد.

اشتباهات داوری موجب شکست تیم شهرداری برابر متین ورامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد مساجدی در خصوص شکست سه بر یک برابر متین ورامین اظهار کرد: شرایط برای برگزاری مسابقه در ورامین مساعد نبود و گیم اول را بد آغاز کردیم و نتیجه را هم واگذار کردیم.

وی ادامه داد: می‌گویند به داوری اعتراض نکنیم اما در دیدار ما برابر متین ورامین داور چند امتیاز را به اشتباه به سود حریف اعلام کرد، با این وجود اصلاً کاری به این موارد نداریم و باز هم این اشتباهات را نادیده می‌گیریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مشکل ما کفپوش سالن ورامین بود که موجب شد بازی 45 دقیقه وقفه داشته باشد، نمی‌دانم چه شد که کفپوش نشست کرد و مجبور شدیم تا ترمیم زمین 45 دقیقه بازی را متوقف کنیم.

وی، با گلایه از سالن ورامین عنوان کرد: تیم ما 18 بر 12 از حریف پیش بود که این وقفه روحیه حریف را مضاعف کرد و آنها به بازی برگشتند، پس از آن هم یکی از تماشاگران کلاهی را به داخل زمین پرتاب کرد که بازهم در بازی وقفه ایجاد شد.

مساجدی گفت: زمین را از نوعی پارکت که مانند فیبر است، ساخته‌اند و ظاهراً پیش از این هم سه بار نشست کرده بود و موجب مصدومیت بازیکنان شده بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص فحاشی تماشاگران ورامینی تصریح کرد: ورامین تماشاگران خوبی دارد اما در دیدار برابر ما بسیار فحاشی کردند و تماشاگران ورامینی فحش‌هایی می‌دادند که ناظر بازی مجبور شد چند بار به آنها تذکر دهد.

انتهای پیام/60001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول