اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

تلاش تیم والیبال شهرداری ارومیه برای صعود به رده‌های بالای جدول

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور برای صعود به رده‌های بالای جدول تلاش می‌کند.

تلاش تیم والیبال شهرداری ارومیه برای صعود به رده‌های بالای جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور تلاش می‌کند با پیروزی برابر باریچ اسانس کاشان به رده‌های بالای جدول صعود کند.

تیم شهرداری ارومیه که هفته گذشته با وجود پیروزی سه امتیازی برابر آلومینیوم المهدی بندرعباس، نتوانست صعودی در جدول رده‌بندی داشته باشد در صورتی که امروز بتواند باریچ اسانس کاشان را شکست دهد پس از هفته‌ها خود را در میان چهار تیم اول لیگ خواهد دید.

این دیدار از ساعت 17:30 امروز در سالن خالی از تماشاگر شهر کاشان برگزار می‌شود. تماشاگران کاشانی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، در این دیدار اجازه حضور در سالن را ندارند.

تیم شهرداری ارومیه در حال حاضر با 26 امتیاز در رده ششم جدول حضور دارد و تنها چهار امتیاز با تیم صدرنشین پیکان فاصله دارد. باریچ اسانس نیز با 14 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی جای دارد.

سعید معروف، علیرضا نادی، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید، احسن‌الله شیرکوند، سعید مصطفی‌وند، محمد محمدکاظم، رناتو داسیلوا و امیر برزگر بازیکنان اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه هستند و هدایت این تیم را دراگان جورجویچ صربستانی به عهده دارد.

در ترکیب تیم باریچ اسانس کاشان نیز نام‌هایی چون امیر غفور و علیرضا بهبودی دیده می‌شود و حسین معدنی سرمربیگری این تیم را عهده‌دار است.

همزمان با این دیدار، پنج بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

در بندرعباس: آلومینیوم المهدی بندر عباس– بازرگانی جواهری گنبد

در کرج: سایپای البرز – کاله مازندران

در مشهد: میزان مشهد – پیکان تهران

در تهران: نوین کشاورز تهران – شهرداری تبریز

در یزد: پیشگامان کویر یزد – متین ورامین

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول