اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

شهرداری‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند و بالاترین آمار اشتغال مربوط به این ارگان است.

شهرداری‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید‌امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه همایش 9 دی‌‌ماه روز تجلی بصیرت، پایداری و بیعت با رهبری در مسجد باقرالعلوم(ع) نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، افزود: اولویت اصلی مجلس بنا به دستور مقام معظم رهبری، مسائل اقتصادی است.

وی انتخابات شورای اسلامی شهر را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: کارشناس بودن، سالم و پاک بودن اعضای شورای اسلامی شهر مهم است و مؤمنان انتخابات شوراها را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: غفلت از انتخابات اسلامی شوراها و فقط توجه کردن به انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، اشتباه بزرگی است.

قاضی‌زاده عنوان کرد: شوراها اگر از دولت و مجلس نقششان بیشتر نباشد کمتر نیست و فقط در شهرداری مشهد به اندازه چهار وزارتخانه دولت، اعتبار در چرخش است.

وی بیشترین دستگاه اشتغال‌زا در کشور را شهرداری‌‌ها دانست و بیان کرد: وسعت شهرداری‌ها از آموزش و پرورش هم بزرگ‌تر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع زمین و مسکن در دست شهرداری و رفتار آنان در نوسانات قیمت بسیار مؤثر است، این نهاد را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: عمده شکایات مردم از شهرداری‌ها است و حقوق مردم در حال ضایع شدن است.

قاضی‌زاده اضافه کرد: به‌دلیل کلان نگاه نکردن به شهرداری‌ها امکان برخورد کم بوده و دست مجلس شورای اسلامی کوتاه است و سازمان بازرسی نیز اگر از پس شهرداری مشهد برنیاید دیگر به نیشابور، سبزوار و دیگر شهرهای استان نمی‌رسد.

انتهای پیام/70019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول