اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

تجارت مرزی ماکو گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: تجارت مرزی ماکو در آینده نزدیک گسترش می‌یابد.

تجارت مرزی ماکو گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، حمید احمدیان پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: گسترش تجارت مرزی ماکو به منظور افزایش مبادلات تجاری در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

فرماندار ماکو با تاکید بر اهتمام بیشتر مسئولان در این زمینه، تصریح کرد: برای افزایش میزان مبادلات تجاری باید زمینه‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

احمدیان با اشاره به مزایای گسترش تجارت مرزی در این شهرستان، اعلام کرد: بر این اساس خانواده‌های ساکن در این منطقه نیز می‌توانند از مزیت‌های این امر بهره‌مند شوند.

این مسئول افزود: با گسترش فعالیت‌های مرزی در ماکو هر یک از خانوارها می‌توانند ماهانه 2 میلیون تومان با کشور همسایه داد و ستد کنند.

فرماندار ماکو در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، گفت: دهه فجر امسال طرح‌های عمرانی متعددی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیش‌تر مدیران ادارات در این زمینه، اذعان داشت: لازم است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان هر چه سریع‌تر نسبت به ارائه لیست پروژه‌های قابل افتتاح خود به فرمانداری ماکو اقدام کنند.

احمدیان از کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه فاضلاب ماکو در آینده نزدیک خبر داد و متذکر شد: این تصفیه‌خانه با 18 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت یک شرکت آلمانی به مدت دو سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول