اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استانداری قزوین:

طرح‌های پژوهشگران قزوینی تجاری‌سازی شد

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری قزوین گفت: طرح‌های پژوهشگران قزوینی در سومین جشنواره علم تا عمل تجاری‌سازی شد که با تحقق این هدف اشتغال‌زایی خوبی در استان قزوین ایجاد می‌شود.

طرح‌های پژوهشگران قزوینی تجاری‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی در همایش آیین تجلیل از فعالان پژوهش شورای اداری استان قزوین که در آمفی‌تئاتر پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) این استان برگزار شد، اظهار داشت: پژوهشگران قزوینی طرح‌های خوبی را در سومین جشنواره علم تا عمل ارائه دادند و برخی از این طرح‌ها تجاری‌سازی شدند که با تحقق این هدف اشتغال‌زایی خوبی در استان قزوین ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان قزوین از جمله بیش از سه هزار واحد صنعتی و بیش از یک‌هزار آثار تاریخی ثبت شده وجود دارد، ابراز داشت: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان علم و فناوری را در این استان به خوبی ارتقا داد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری قزوین متذکر شد: اکنون افزایش پیشرفت کشاورزی، صنعت و گردشگری محور توسعه استان قزوین است که باید با استفاده از علم و فناوری این سرعت را ارتقا داد.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان قزوین شش شهرستان، 26 شهر، بیش از یک میلیون و 200 هزار جمعیت، 19 بخش و 210 دفتر صنعت ارتباطات در روستاها وجود دارد، اذعان داشت: باید از این بسترهای موجود در این استان بهینه استفاده کرد تا صنعت فناوری را به خوبی ارتقا داد.

درافشانی با بیان اینکه ضعف‌ها و مشکلاتی در صنعت آی‌ تی‌ سی در استان قزوین وجود دارد، بیان داشت: با اجرای طرح‌های علی اکبر جلالی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران در این استان می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری قزوین یادآور شد: وضعیت پژوهش در استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است که باید برای رسیدن به اهداف مربوط فرهنگ تحقیق را بیشتر در بین مردم افزایش داد.

انتهای پیام/77009/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول