اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان ورامین صورت گرفت

آشنایی اصولی اصناف و بازاریان با احکام تجارت

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی احکام تجارت ویژه اصناف و بازاریان در شهرستان ورامین برگزار شد.

آشنایی اصولی اصناف و بازاریان با احکام تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش کارگاه آموزشی احکام تجارت ویژه اصناف و بازاریان در شهرستان ورامین برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط گفت: نشست احکام تجارت ویژه اصناف و بازاریان در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی اظهار داشت: استاد این دوره از کارگاه‌ها حجت‌الاسلام باقری است که در این کلاس‌ها به مباحثی از جمله مکاسب و احکام مبتلا به و کسب حرام و حلال خواهد پرداخت‌.

وی با تاکید بر لزوم یادگیری احکام در تجارت عنوان کرد: در آیات، روایات یادگیری احکام تجارت پیش از آغاز به کار، بسیار مورد سفارش بوده و این امر دلیلی بر اهمیت فراگیری احکام تجارت است، اگر اصناف اطلاعات کافی و مورد نیاز ورود به عرصه تجارت را نداشته باشند ممکن است وارد گناه شوند در حالی که از آن بی‌خبرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از علما و روحانیون خواست مردم را در جهت افزایش آگاهی‌های فقهی در زمینه کسب و کار و تجارت راهنمایی کنند و گفت: حضور پر رنگ‌تر علماء به‌عنوان کارشناسان این امر موجب ارتقاء آگاهی‌های اصناف می‌شود، چرا که بخش اعظم اصناف و بازاریان ما را افراد متدین تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول