اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

فروش مواد مخدر دومین تجارت جهان است / معتاد بیمار است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: بعد از فروش اسلحه، فروش مواد مخدر، دومین تجارت در سطح جهان است.

فروش مواد مخدر دومین تجارت جهان است / معتاد بیمار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا مرادی پیش از ظهر امروز در کارگاه تخصصی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: مسئولان در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، مسئولیت داشته و باید به این موارد بپردازند.

وی با اشاره به اینکه باید بررسی کنیم که چرا جوانان به اعتیاد مبتلا می‌شوند، تصریح کرد: این بررسی هم باید صورت گیرد که چگونه در مقابل این مسئله ایستادگی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شاید تصور بر این باشد که نظام اسلامی نمی‌تواند در موضوع اعتیاد، پیشگیری داشته باشد، افزود: این تصور نادرست است چرا که دشمن در زمینه پدیده شوم اعتیاد توطئه و برنامه‌ریزی کرده و هزینه‌های هنگفتی را به این کار اختصاص داده است.

مرادی با اشاره به اینکه بعد از فروش اسلحه، فروش مواد مخدر، دومین تجارت در سطح جهان است، گفت: نگاه ما به معتاد باید نگاه به بیمار باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر، باید ببینیم مخاطبان ما چه کسانی هستند و در همه سطوح کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه آنچه مورد غفلت قرار گرفته، خانواده است، گفت: خانواده باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مرادی با بیان اینکه از طریق فیلم کوتاه و ورود در تئاتر می‌توانیم مسائل آموزشی را به مردم منتقل کنیم، یادآور شد: باید برنامه‌ریزی کنیم تا کار به صورت عمقی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نجات یک معتاد، نجات یک جامعه است، افزود: در رابطه با مسائل تحقیقی باید عمقی برخورد کنیم.

انتهای پیام/86007/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول