اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شادگان در گفت‌وگو با فارس:

اداره مسکن و شهرسازی شادگان مسکن مهر را حمایت کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شادگان گفت: به‌منظور تسریع در اتمام آبرسانی و زیرسازی محوطه سایت مسکن مهر شهرستان، اداره مسکن و شهرسازی شادگان باید نسبت به جمع‌آوری مصالح در معابر تصمیماتی را اتخاذ کند.

اداره مسکن و شهرسازی شادگان مسکن مهر را حمایت کند

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرای طرح مسکن مهر است.

وی افزود: این طرح، مشکل مسکن بسیاری از خانواده‌ها و اقشار کم‌درآمد را برطرف خواهد کرد و در همین راستا استقبال مطلوبی نیز از آن صورت گرفته است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به این‌که تعاونی مسکن مهر این منطقه نیز با همت هر چه تمام درصدد تکمیل و ساخت واحدها بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست، گفت: این پروژه در شادگان حدود یک سال و نیم است که آغاز شده و مردم نیز در این مدت تعامل خوبی با تعاونی‌ها برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه مسکن مهر شهرستان باید سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در کنار تعاونی‌های مسکن مهر حضور یافته و این مهم را محقق کنند.

سنواتی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان تصریح کرد: به‌منظور تسریع در اتمام آبرسانی و زیرسازی محوطه سایت مسکن مهر شهرستان، اداره مسکن و شهرسازی شادگان باید نسبت به جمع‌آوری مصالح در معابر تصمیماتی را اتخاذ کند.

وی در پایان گفت: عمران و آبادانی شهر جز با تلاش و تعامل مضاعف مردم و مسئولان محقق نمی‌شود که در این زمینه شهرستان شادگان همواره پیشتاز است.

انتهای‌پیام/72001/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول