اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی و با حضور مسئولان کشوری

11 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: 11 هزار و 300 واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف این استان آماده بهره‌برداری است که به زودی با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

11 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در نشست شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه اجرای طرح مسکن مهر است که در حال حاضر رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به صدور اسناد مالکیت برای واحدها پیش‌بینی می‌شود استان مرکزی بتواند رتبه اول و دوم کشوری را از آن خود کند.

استاندار مرکزی ادامه داد: در حال حاضر تنها در دو شهر خنداب و داودآباد طرح مسکن مهر به اجرا در نیامده است که اقدامات لازم به منظور اجرایی شدن طرح در این دو شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات مسکن مهر از 200 میلیون ریال به 220 میلیون ریال و تا سقف 250 میلیون ریال تغییر پیدا کرده، افزود: بانک‌های عامل باید در ارائه این تسهیلات به مردم سخت‌گیری نکرده و همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای استان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، صدور اسناد اعیانی و پایان کار نیازمند اقدامات موثر فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و سازمان‌ها است که باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

شعبانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی در شهرهای استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت در تلاش است هیچ پروژه نیمه تمامی را به دولت بعدی واگذار نکند، می‌طلبد مسئولان دستگاه‌های مختلف پروژه‌های عمرانی در دست اقدام را تا قبل از پایان دولت به اتمام برسانند.

وی متذکر شد: فروش اموال مازاد ادارات یکی از محل‌های افزایش اعتبارات برای ادارات به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی است و مدیران می‌توانند چنانچه اموال مازادی دارند با فروش آن‌ها نسبت به افزایش اعتبارات اقدام کنند.

انتهای پیام/87001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول