اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

پروژه مسکن مهر 692 واحدی فیروزآباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فیروزآباد گفت: دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع مسکونی 692 واحدی مسکن مهر در این شهرستان هستیم.

پروژه مسکن مهر 692 واحدی فیروزآباد افتتاح می‌شود

امرالله  صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: مسکن مهر شهرستان فیروزآباد در سال 91-90 جهش و پیشرفت خوبی داشته و این امر با همکاری مسئولان ادارات دست‌اندرکار در این شهرستان انجام شده است.

این مسئول افزود: امیدوارم بتوانیم کار باقی مانده این پروژه در فیروزآباد را تا دهه فجر امسال به پایان برسانیم و شاهد افتتاح و بهره‌برداری مجتمع مسکونی 692 واحدی مسکن مهر در این شهرستان باشیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزآباد ادامه داد: ارائه خدماتی مانند آب، برق و گاز در این پروژه در حدود 90 درصد انجام شده که انتظار می‌رود اداره برق همکاری‌های خود را در این زمینه بیشتر کند.

صفری اضافه کرد: گازرسانی و نصب علمک توسط اداره گاز با همکاری اداره مسکن و شهرسازی از دیگر اقداماتی است که باید هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

وی با اشاره به اقدامات اداره آب و فاضلاب این شهرستان بیان داشت: اداره آب و فاضلاب در انتقال آب به پروژه مسکن مهر این شهرستان به تعهد خود عمل کرده و به مرحله واگذاری امتیاز آب رسیده که با واریز وجه از سوی متقاضیان به حساب این اداره، کار آبرسانی تکمیل می شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فیروزآباد یادآور شد: از جمله مشکلات جدی در این پروژه بحث صدور سندهای انفرادی است که از حدود شش ماه پیش تاکنون دنبال می‌شود، اما هیچ‌گونه قدم مثبتی در این زمینه برداشته نشده است.

صفری گفت: برای آزادسازی وام‌ها و اعتبارات نیاز به سند انفرادی است که باید اداره ثبت اسناد هرچه سریع‌تر تعاونی‌ها را از این دغدغه نجات دهند.

وی خاطرنشان کرد: امور رفاهی 692 واحد مسکن مهر فیروزآباد که سکونت حدود 3 هزار نفر در این منطقه را در بر می‌گیرد، از جمله احداث مسجد و مدرسه، استقرار نیروهای امنیتی، احداث پارک محلی، تامین امور بهداشتی، احداث ورزشگاه و... از جمله نیازهای این نوع مجتمع‌ها و محله‌ها است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی فیروزآباد اذعان داشت: به پروژه‌های مسکن مهر نباید از منظر صرفه اقتصادی نگریست بلکه باید با نگاه خدمات‌رسانی دیده شود، چرا که متعلق به اقشار کم‌درآمد این شهرستان است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول