اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شادگان:

تشکیل کمیته‌های تخصصی امور جوانان در شادگان ضروری‌ است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شادگان گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی در ستاد امور جوانان شهرستان به‌منظور افزایش کارآیی و اثربخشی این ستاد بسیار مؤثر و ضروری است.

تشکیل کمیته‌های تخصصی امور جوانان در شادگان ضروری‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ماده 41 قانون پنجم توسعه کشور، دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات عمومی غیردولتی مربوط که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا بر اساس منشور تربیتی نسل جوان و سند ملی توسعه و ساماندهی امور جوانان بر ایجاد ساماندهی امور جوانان در کشور تأکید شده است.

معاون فرماندار شادگان مهمترین اهداف برنامه‌های ملی ساماندهی امور جوانان، توانمندسازی نسل جوان، استفاده بهینه از استعدادیابی این قشر در توسعه کشور، تدوین سیاست و راهبردهای ملی در زمینه امور جوانان و نیازهای آنان را از مهمترین این اهداف عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تعیین و وظایف دستگاه‌های دولتی مرتبط با امور جوانان و تعیین نقش سازمان‌های غیردولتی در امور جوانان از دیگر اهداف این سند ملی است.

سنواتی در پایان تشکیل کمیته‌های تخصصی در ستاد امور جوانان شادگان را به‌منظور افزایش کارآیی و اثربخشی این ستاد بسیار مؤثر و ضروری دانست.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول