اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

30 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: تا پایان امسال 30 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان افتتاح و به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

30 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی شامگاه شنبه در شورای مسکن استان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده 23 هزار واحد مسکن مهر تا اسفند ماه آماده بهره‌برداری و اسکان است، اما در صورت پیگیری فرمانداران و تعاونی‌ها، افزایش این تعداد تا 30 هزار به راحتی امکانپذیر است.

وی تاکید کرد: 30 هزار واحد مسکن مهر در دو مرحله 15 هزارتایی طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان اظهار داشت: در صورت افتتاح این واحدها، از تعهد استان در پایان دولت دهم، تعداد زیادی نخواهد ماند که تا پایان خرداد تحویل صاحبان آنها می‌شود.

حجازی افزود: تلاش ما بر این است که پیشرفت کار را به حدی برسانیم که در دولت آینده، کار قدیم نداشته باشیم و پروژه‌های جدید مسکن را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: به هر طریقی باید پرونده مسکن مهر را تا پایان دولت دهم ببندیم و لازم است فرمانداری‌ها جدی‌تر پیگیر موضوع باشند.

استاندار خوزستان با تشکر از دستگاه‌های مجری زیرساخت‌ها شامل آبفا، برق و گاز، خطاب به مدیران بانک‌ها اظهار داشت: بانک‌ها موظفند فارغ از اینکه مسکن صنعتی یا غیرصنعتی باشد، 25 میلیون تومان تسهیلات برای هر واحد مسکن مهر را بدهند و به مصوبه دولت در این زمینه عمل نمایند.

حجازی همچنین گفت: لازم است متقاضیان مسکن مهر بار دیگر پالایش شوند و افراد مجرد و کسانی که واجد شرایط هستند جایگزین اعضایی شوند که سهم آورده خود را نداده‌اند و واحد آنها بلاتکلیف است.

وی افزود: تعاونی‌ها با پیمانکاران کنار بیایند و بر سر قیمت توافق کنند و کار را به پایان برسانند.

انتهای پیام/72004/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول