اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد

5 هزار واحد مسکن مهر در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهره‌برداری از 5 هزار واحد مسکونی مهر با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد تومان در ماه جاری خبرداد.

5 هزار واحد مسکن مهر در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصادق وجدی پنج‌شنبه شب در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار داشت: طی هفته‌های آینده و با حضور مسئولان کشوری 5 هزار واحد مسکن مهر، 160 کیلومتر راه آسفالته روستایی و 32 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد تومان در نقاط مختلف کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در مرحله بعدی و طی ماه‌های آینده نیز حدود 9 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر به بهره‌برداری خواهند رسید که بسیاری از این واحدها هم‌اکنون در پایان عملیات ساختمانی خود بوده و نیازمند تلاش دستگاه‌های خدمت‌رسان و تأسیساتی هستند.

در حالی مسئولان از افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان خبر می‌دهند که این جملات زیبا در تمام جلسات مسکن استان کردستان در سال جاری تکرار شده و هر بار یک تاریخ را برای بهره‌برداری از این واحدها به مردم اعلام می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: بیمه تأمین اجتماعی، مالیات، کم‌کاری برخی دستگاه‌های خدمت‌رسان، همکاری ضعیف بانک‌های عامل و طولانی شدن مسائل ثبتی و صورتجلسه تفکیکی همگی به عنوان مشکلات حوزه مسکن مهر در استان به شمار می‌آید.

وجدی در ادامه بر رفع مشکل مسکن مهر خبرنگاران استان تأکید کرد و مسئله مسکن‌دار شدن خبرنگاران مجرد نیز پیگیری می‌شود.

فرماندار سنندج نیز در این جلسه بر توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌های مسکن مهر و ضرورت ساخت فضاهای عمومی از جمله مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی تأکید کرد.

ولی‌الله میرزایی‌اصل در این خصوص تاکنون هیچ اقدام عملی نشده است و باید دستگاه‌های متولی امر پاسخگو باشند.

انتهای پیام/79006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول