اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شادگان:

خدمت‌رسانی محور فعالیت‌ مدیران باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شادگان گفت: فرهنگ خدمت‌رسانی باید محور فعالیت‌ مدیران و مسئولان اجرایی باشد.

خدمت‌رسانی محور فعالیت‌ مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: عملیاتی‌کردن فرهنگ خدمتگزاری بی‌منت و تقویت ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم برای تحقق برنامه‌های نظام باید محور فعالیت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق توصیه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خدمتگزاری بی‌منت و واقعی به مردم به ‌عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های مسئولان باشد.

معاون فرماندار شادگان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در اداره‌های شهرستان به فرهنگ مبدل شده و البته باید با تلاش و همت بیشتری ترویج شود.

وی با بیان این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان و ارباب رجوع تلاش مضاعفی کنند، گفت: جلب رضایت شهروندان، رفع مشکلات آن‌ها و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم از اهم فعالیت‌های در دستور کار و مدنظر در شهرستان است.

سنواتی با اشاره به این‌که درک و فهم بالای مردم این منطقه و قدرشناسی آن‌ها از نظام قابل ستایش است، اظهار داشت: مردم شادگان در همه حال شرایط را درک کرده و بر مسائل و مشکلات فائق آمده‌اند.

وی عنوان کرد: رفع نیازهای ضروری جامعه مطمئناً با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بخش‌های اجرایی و مردم محقق می‌شود.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: بنای جمهوری اسلامی در ابتدا بر لزوم خدمت صادقانه به عموم مردم به‌ویژه محرومان نهاده شده و همه موظف هستیم در این مهم نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول