اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارداق:

پیروزی بر فتنه از مصادیق نصرت الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارداق گفت: پیروزی بر فتنه‌گران از مصادیق نصرت الهی است که باید این مهم روز به روز تقویت شود.

پیروزی بر فتنه از مصادیق نصرت الهی است

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا اظهار داشت: حماسه 9 دی‌ سال 88 یوم‌الله حقیقی ملت ایران نماد تقویت روحیه همبستگی و وحدت است.

وی افزود: ملت شهیدپرور ایران اسلامی با رهبری‌های داهیانه مقام معظم‌ رهبری در روز 9 دی‌ توانستند دشمنان را در اهداف خویش ناکام گذاشته و با بصیرت انقلابی توطئه کینه‌توزان را برملا کنند.

این مسئول با بیان اینکه در حماسه 9 دی سره از ناسره مشخص شد، تصریح کرد: شکست احزاب شیطانی با حضور حماسی مردم در 9 دی‌ رقم خورد و مردم با بصیرت کشور ایران با توکل بر حضرت ولی‌ عصر (عج) و منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به میدان حمایت از نظام اسلامی آمده و سبب دوام و استقرار بیشتر انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه ارداق بیان داشت: بصیرت تنها چیزی است که در حماسه 9 دی‌ در گوشه و کنار کشور موج می‌زد و مردم با بهره‌گیری از این اصل اوج افتخار و عزت را برای خود رقم زده و به پیروزی در جنگ با فتنه‌گران دست‌یافتند.

وی یادآور شد: ملت ایران با بصیرت انقلابی خویش علاوه بر دفع استکبار و پاسخ دندان‌شکن به تمام تهدیدات و دشمنی‌ها چراغ راهی را نیز برای آیندگان برافروخته و سبب تجلی اراده الهی شدند.

این مسئول عنوان کرد: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات‌ها و میدان‌های عملی مبارزه با استکبار و تهدیدات آنها چشم فتنه را تاکنون کور کرده و سبب خفت و خاری تمام دسیسه‌چینان داخلی و فریب‌خوردگان داخلی شده است.

امام جمعه ارداق پیرامون برکات و دستاورد‌های حماسه عظیم و مردمی 9 دی گفت: این روز خجسته و بزرگ حاوی درس‌ها و پیام‌های گسترده‌ای است که امروز تمام این پیام‌ها در سرلوحه کار‌ها قرار داشته و آینده نظام اسلامی را ترسیم می‌کند.

بیگدل‌لو با اشاره به لزوم بصیرت و اتحاد همیشگی خاطرنشان کرد: مواجه به فتنه و پیروزی بر فتنه از مصادیق نصرت الهی است که باید روز به روز مورد توجه و نگاه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول