اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

فتنه‌گران امروز کسانی هستند که روزی کنار امام بودند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان گفت: فتنه‌گران امروز کسانی هستند که روزی کنار امام بودند؛ ولی قدر خود و جایگاهشان را ندانستند.

فتنه‌گران امروز کسانی هستند که روزی کنار امام بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمدحسن سلامی درباره شباهت‌های فتنه فعلی با فتنه صدر اسلام افزود: کسانی که عامل فتنه در صدر اسلام بودند، روزی کنار پیغمبر شمشیر می‌زدند و مدافع اسلام بودند.

سلامی بیان داشت: آنها روزی مقابل اسلام ایستادند و فتنه‌گران امروز هم کسانی هستند که روزی کنار امام خمینی(ره) و همراه انقلاب بودند و روزی هوای نفس آنها را در مقابل انقلاب قرار داد.

وی 9 دی را روز ارزشمندی برای انقلاب معرفی کرد؛ زیرا مردم در این روز برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، عاشورایی وارد صحنه شدند و مردانه از حریم ولایت دفاع کردند و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: از سویی دیگر، 9 دی ثابت کرد که اگر بصیرت واقعی بین مردم وجود داشته باشد و روز به روز تقویت شود، نظام هیچ‏گاه با حوادث تلخ فتنه آسیب نمی‌بیند.

 

سران فتنه شکست‏خوردگان سیاسی هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در آزمون 9 دی مردم انقلابی، بصیر و فهیم برندگان این میدان عظیم و آزمایش بزرگ بودند و بازماندگان آن آزمون در درجه نخست، سران فتنه و در درجه دوم، خواصی محسوب می‏شوند که نتوانستند در این آزمون از نظام و انقلاب و ولی امر مسلمین حمایت کنند.

سلامی افزود: بسیج به فضل الهی در آحاد مردم و اقشار جامعه دارای نقش محوری بوده و مورد اعتماد و اقبال مردم است.

وی گفت: بسیج دارای پایگاه عظیم مردمی بوده و بسیجیان حقیقتاً سربازان گمنامی هستند که در صحنه‌های جنگ نرم با دشمنان حماسه‏آفرینی کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل ‏محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: امروز مقابله با تهدیداتی چون فتنه‌ها و مبارزه در سنگر جنگ نرم به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس است.

سلامی یادآور شد: با حضور مردم در حماسه نهم دی ماه، روح مقاومت و ایستادگی در این حرکت اسلامی دوباره نفوذ کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول