اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جبالبارز:

ملت ایران با خردمندی فتنه 88 را خنثی کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جبالبارز گفت: در فتنه 88 تنها «یا حسین» ملت ایران با خردمندی‌ و رهبری مقام معظم رهبری آب را بر آتش فتنه‌گران ریخته و توطئه‌ شوم آن‌ها را خنثی کرد.

ملت ایران با خردمندی فتنه 88 را خنثی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سالاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در فتنه عظیم 88 توسط مزدوران داخلی و خارجی که به سرکردگی ایالات متحده امریکا، صهیونیست خبیث و نوکران داخلی در رأس آن‌ها دو مزدور فتنه‌گر برپا شد، آنان به بهانه انتخابات قصد داشتند ضربه نهایی را به نظام ولایی جمهوری اسلامی بزنند.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری مردم ایران اسلامی اذعان داشت: در فتنه 88 تنها «یا حسین» ملت ایران با خردمندی‌ و رهبری مقام معظم رهبری آب را بر آتش فتنه‌گران ریخته و توطئه‌ شوم آن‌ها را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اهمیت اقامه نماز افزود: مسئولان شهر جبالبارز در برپایی این فریضه الهی به ویژه نماز جمعه حضور فعال دارند که جای تقدیر و تشکر دارد و می‌تواند به عنوان الگویی مناسب برای مردم قرار گیرند.

سالاری تصریح کرد: رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور هنگام عزیمت به استان کرمان یکی از برنامه‌‌های خود را حضور در منطقه جنوب استان کرمان و شرکت در جلسه توسعه راهبردی آن عنوان کرد. 

وی با اشاره به اینکه این جلسه بدون حضور وی با ریاست استاندار کرمان تشکیل شد، ابراز داشت: این برای تمام مردم و مسئولان منطقه جنوب کرمان جای سئوال است که به چه دلیل این امر محقق نشده است.

سالاری با توجه به کارشکنی‌های بسیاری که در راستای تشکیل این ستاد انجام شده است، عنوان کرد: ستاد راهبردی توسعه جنوب کرمان مقرر شده بود در شهرستان جیرفت تشکیل شود که عدم تشکیل آن گلایه‌مندی مردم این منطقه را در پی داشته است.

به گزارش فارس، جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت با حضور مدیرکل بازرسی استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، دادستان عمومی و انقلاب و شهردار جیرفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول