اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

9 دی خط بطلانی بر توطئه‌های فتنه‌گران کشید

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: 9 دی خط بطلانی بر توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و استعمارگران خارجی کشید.

9 دی خط بطلانی بر توطئه‌های فتنه‌گران کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به مسایل فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی باید مورد توجه مسئولان در نظام اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نهم دی خاطر نشان کرد: 9 دی ماه، یادآور روزی است که در آن بار دیگر دست قدرت الهی از آستین ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی بیرون آمد و خط بطلانی بر توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و استعمارگران خارجی کشید.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: حماسه 9 دی‌ تجلی وحدت و ولایت‌مداری ملت قهرمان ایران اسلامی در اطاعت از فرامین رهبری است.

جمالی بیان کرد: پیام حضور حماسه ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 این بود که ما پشتیبان ولایت و رهبری هستیم و تا پای جان از اسلام، نظام و ولایت دفاع می‌کنیم.

وی اذعان داشت: مردم در این روز نشان دادند که ایران آن‌چنان مقتدر است که افراد نمی‌توانند در قامت رعنا و دلاور او آسیبی وارد کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد یادآور شد: با ثبت این روز در تقویم ملی کشورمان هر سال با برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت این روز عهد و بیعت خود را با رهبری محکم‌تر می‌کنیم.

جمالی یادآور شد: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در راهپیمایی 9 دی 1388 در واکنش به حرمت‌شکنی عاشورا توسط برخی عوامل و ایادی فتنه، حماسه‌ای بی‌نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.

وی افزود: در حقیقت حماسه 9 دی علاوه بر اینکه چشم فتنه‌گران داخلی را خیره و آنان را منزوی کرد، آب سردی بر پیکره تبلیغات واهی دشمنان بود و تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، مدظله‌العالی بود.

انتهای پیام/2451/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول