اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

حضور افراد منتسب به فتنه 88 در انتخابات شوخی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حضور افراد منتسب به فتنه 88 و کسانی که در این مورد سکوت کرده‌اند، شبیه شوخی است.

حضور افراد منتسب به فتنه 88 در انتخابات شوخی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه تبیین 9 دی احتیاج به ساعت‌ها زمان دارد، اظهار داشت: تبیین نقش مردم و رهبری در مقابله با فتنه 88 بسیار حائز اهمیت است.

وی 9 دی را قابل مقایسه با دو واقعه تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این واقعه با 22 بهمن 57 و هشت سال دفاع مقدس قابل مقایسه است.

استاندار زنجان وارد میدان شدن استکبار با همه توان را از جمله اشتراکات سه واقعه 9 دی، جنگ تحمیلی و 22 بهمن 57 است.

وی تاکید کرد: همراهی مردم با رهبری موجب نجات نظام و ایران از مهلکه فتنه 88 شد.

*نخستین ندای محکومیت حوادث عاشورای 88 از زنجان بلند شد

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه نخستین عکس‌العمل به حوادث عاشورای 88 در زنجان صورت گرفت، اضافه کرد: مردم زنجان در 7 دی که مصادف با 11 محرم بود نسبت به این حادثه عکس‌العمل نشان دادند که جای تقدیر و افتخار دارد.

وی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این نخستین انتخابات ادغام شده در ایران محسوب می‌شود.

استاندار زنجان گستردگی انتخابات شوراها و ملی بودن انتخابات ریاست جمهوری را از جمله تجربیات دانست و افزود: فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات پیش رو از جمله اولویت‌های مسئولان است.

وی بر استفاده از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی در انتخابات شورا و ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: از این ظرفیت باید برای مشارکت گسترده مردم استفاده بهینه شود.

رئوفی‌نژاد اولویت انتخابات پیش رو را مشارکت گسترده اعلام کرد و گفت: بخشی از انتخابات نیازمند اقدامات ملی و بخشی هم استانی است.

وی به آغاز تبلیغات انتخابات پیش رو از مدت‌ها قبل اشاره و اضافه کرد: برخی از مواضع اعلام شده هم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار زنجان ورود افراد دخیل در فتنه 88 را امری محال اعلام و تصریح کرد: ورود این افراد به صحنه انتخابات را باید یک شوخی تلقی کرد.

وی ورود افراد دخیل در حوادث 88 را اهانت به مردم دانست و ادامه داد: وابستگان به فتنه 88 و کسانی که مواضع دو پهلو گرفتند نباید فکر کنند چیزی از یاد مردم رفته است.

رئوفی‌نژاد عمل به وظیفه را از وظایف مجریان انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: مدیران تا وقتی مسئولیتی در اداره کشور دارند باید به وظیفه خود عمل کنند.

*ارتقای موقعیت زنجان نسبت به گذشته

وی به ارتقای رتبه استان اشاره کرد و افزود: مسئولان استان باید نهایت استفاده را از این ظرفیت ایجاد شده بکنند.

استاندار زنجان ارتقای صورت گرفته را مربوط به بررسی 50 تا 60 شاخص اعلام و اضافه کرد: استان زنجان نسبت به گذشته از موقعیت برتری برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: رتبه‌های استان زنجان به درجه یک بسیار نزدیک است و اگر کمی اغماض می‌شد، می‌توانست درجه یک کشوری را احراز کند.

رئوفی‌نژاد از مطرح شدن استفاده از تولیدات داخل استان از دو سال پیش خبر داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبات موجود اگر ارگانی کالایی را از خارج استان تهیه کند ذیحساب اجازه صدور فاکتور را برای آن ندارد.

انتهای پیام/73004/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول