اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

بصیرت مردم موجب نابودی فتنه‌های آینده می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین گفت: بصیرت مردم ایران موجب نابودی فتنه‌های آینده می‌شود.

بصیرت مردم موجب نابودی فتنه‌های آینده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در سی و چهارمین سالگرد شهدای 10 دی 57 در حسینیه ثارالله مزار شهدای گمنام اظهار داشت: تمام روزهای سال 57 صحنه تظاهرات و اعتراضات مردمی علیه رژیم سفاک پهلوی بود اما روز دهم دی ماه با تمام روزهای دیگر متفاوت شد.

وی افزود: در این روز مردم مومن و مذهبی ورامین فریاد مرگ بر شاه سر داده و به خیابان‌ها ریختند و خون خود را تقدیم انقلاب اسلامی و امام (ره) عزیز کردند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: خون این شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و همین خون‌های پاک اجازه نخواهند داد انقلاب از مسیر خود منحرف شود.

وی خطاب به فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران 88 و نیز افرادی که امروز سر می‌جنبانند و در پی ایجاد یک فرصت برای بهره‌برداری و فتنه‌گری در کشور هستند بدانند اگر مجددا بخواهند ایجاد فتنه کنند مردم مومن و شهیدپرور ورامین دوباره به میدان خواهند آمد و بر دهان آنها خواهند کوبید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در این مراسم گفت: دشمن و باطل همواره هست و تا باطل هست جنگ بین حق و باطل وجود خواهد داشت، در همین عصر و زمان خود ما ببینید هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند ولی شکست خوردند، در سال 88 هم هر چه در توان داشتند به کار گرفتند تا نظام اسلامی را از پای درآورند اما نتوانستند.

رحیم زمانی اظهار داشت: 9 دی که خنثی کننده فتنه بود مخلوق ایمان، اخلاص، خون شهدا و صداقت در عمل و کردار مقام عظمای ولایت بود وگرنه فتنه خاموش نمی‌شد.

وی ادامه داد: دشمن تمام تئوری‌های خود را در فتنه علیه انقلاب اسلامی به کار بست اما جواب نداد، غربی‌ها با تمام توان حامی فتنه‌گران بودند.

این مسئول گفت: سران فتنه به منافع ملی و اسلامی این کشور خیانت کردند، به امام (ره) و عاشورا و شهدا توهین کردند، نوک پیکان حملات هم دانش‌آموزان و قشر جوان جامعه بودند، باید مراقب باشیم، ارزش‌های ما رنگ نبازد، اعتقادات ما رنگ نبازد، اندیشه‌های ولایت همواره فصل الخطاب ما است، باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم تا در فتنه‌ها دچار مشکلات نشویم.

با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان و روسای ادارات و نهادهای شهرستان ورامین و جمع کثیری از مردم شهید پرور منطقه، سی و چهارمین سالگرد شهدای 10 دی 57 در حسینیه ثارالله مزار شهدای گمنام برگزار شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهدای 10 دی 57 تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول