اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

برپایی یک هفته‌ای نمایشگاه تجسمی بصیرت در دانشگاه یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیر واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی یک هفته‌ای نمایشگاه تجسمی بصیرت در دانشگاه یاسوج خبر داد.

برپایی یک هفته‌ای نمایشگاه تجسمی بصیرت در دانشگاه یاسوج

عبدالرسول شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به رسالت حوزه هنری در تبیین اهداف انقلاب و نظام پرداخت و گفت: حوزه هنری به عنوان یک نهاد فرهنگی متعهد دوشادوش همه مردم و هنرمندان به رسالت بصیرت‌افزایی خود ادامه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: از همین رو حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام به برپایی برنامه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون می‌کند.

مدیر واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مناسبت‌هایی همچون 9 دی که فصل بصیرت‌افزایی در کشور است این نهاد فرهنگی اقدامات متعددی انجام داده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برپایی نمایشگاه تجسمی بصیرت در دانشگاه یاسوج اشاره کرد.

شریفی گفت: این نمایشگاه با همکاری امور فرهنگی دانشگاه یاسوج و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در این دانشگاه برپا شده است.

مدیر واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نمایشگاه تعداد 30 اثر گرافیکی با موضوع و معرفی جنبه‌های شکل‌گیری فتنه سال 88 و مقابله با آن روی دیوار رفت.

شریفی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت نهم دی‌ماه از دیروز تا مدت یک هفته در سالن ساختمان علوم انسانی دانشگاه یاسوج دایر است.

انتهای پیام/2571/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول