اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

مک‌کین 4 سال قبل از 88 نوید فتنه را داده بود/فتنه 88 کاملا آمریکایی بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مک‌کین سناتور آمریکایی چهار سال قبل از سال 88 نوید فتنه را داده بود که می‌فهمیم این فتنه کاملا آمریکایی بود.

مک‌کین 4 سال قبل از 88 نوید فتنه را داده بود/فتنه 88 کاملا آمریکایی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، پرویز طاهری ظهر امروز در مراسم 9 دی شهر لنده با تشبیه فتنه به تاریکی اظهار داشت: فتنه متعلق به امروز نیست بلکه در گذشته و امروز و آینده می‌باشد و بیرون رفتن از آن به معنای سربلندی و پیروزی در آزمایش الهی است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: " فتنه‌ها مثل تاریکی شب به شما روی می‌آورند و برای گمراهی شما تلاش می‌کنند".

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا انسان و نفسانیت و شیطان وجود دارد فتنه وجود داشته و به شکل‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و اقتصادی بروز داده می‌شود.

طاهری افزود: همه انحرافات و فتنه‌ها ریشه در عدم شناخت حق و حقیقت داشته و تنها کسانی در این راه پر پیچ و خم استقامت می‌کنند که در مسیر حق صبور و اهل استقامت باشند.

وی یادآور شد: کسانی به فتنه‌انگیزی روی می‌آورند که به جای توجه به احکام الهی بدعت‌ها و خواسته‌های خود را حق جلوه می‌دهند و غرور و خودمحوری بر آنان احاطه یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد با بیان این‌که فتنه در لباس حق ظاهر می‌شود، افزود: فتنه‌گران و معاندان نظام با تلفیقی از حق و باطل بر فتنه لباس حق پوشانده و موجبات سردرگمی عوام و خواص بی بصیرت را فراهم می‌کنند.

وی گفت: وجود این فتنه‌ها برای جامعه ضروری است چرا که خالص را از ناخالص جدا می‌کند و تنها راه خلاصی از آن تقوا و بصیرت و پیروی از اهل بیت (ع) است.

طاهری به حربه‌های معاندان نظام برای استفاده از شخصیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام با سوء استفاده از شخصیت و جایگاه بزرگان کشور درصدد نابودی نظام و انقلاب برآمدند و 9 ماه فتنه را در کشور کلید زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد یادآور شد: آن‌چه کشور و ملت ما را از هر دسیسه تاکنون محافظت کرده وجود نورانیت و جانشینی امامت و ولایت بوده که مردم را در مواقع حساس از خطرات آگاه و چراغ حقیقت را برای آن‌ها روشن می‌کند.

وی با بیان این‌که فتنه 88 ربطی به انتخابات نداشت، اظهار داشت: درست است بعد از انتخابات این فتنه در کشور شروع شد اما دشمنان نظام از سال‌ها قبل درصدد این آشوب و ناامنی بودند ولی تا این زمان موقعیت مناسب برای آن‌ها پیش نیامده بود.

طاهری گفت: آقای مک کین 4 سال قبل از انتخابات 88 فتنه سبز را نوید داده بود و گفته بود که می‌خواهند با انقلاب سبز جمهوری اسلامی را از میان بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آنان تنها از بی‌بصیرتی چند تن از خواص برای راه‌اندازی آشوب و ناامنی استفاده کردند.

وی در ادامه یادآور شد: در روز 9 دی همه مردم با هر سلیقه و هر رأی و نظری که داشتند به میدان آمدند و در دفاع از ولایت تأکید کردند.

طاهری افزود: امروز دشمنان می‌خواهند از اختلاف سلایق سوء استفاده و موجبات تفرقه را در کشور رقم زنند که برای جلوگیری از  آن نیاز به هوشیاری و آگاهی کامل است که ملت ما به درستی از آن برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: ملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته مگر ولایت فقیه.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و گفت: این تحریم‌های اقتصادی برای فاصله گرفتن مردم از رهبری و ولایت است.

وی افزود: دشمنان نظام با راه‌اندازی با این تحریم‌ها می‌خواهند که بگویند رهبری توانایی اداره کشور را ندارد در حالی که اوضاع اقتصادی کنونی ارتباطی با این موضوع نداشته و یک روند بین‌المللی را طی می‌کند و امروز مسئولان کشور تاکنون در مقابل این تحریم‌ها به خوبی ایستادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/‌82013/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول