اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

معنویت عامل اساسی پیروزی در توطئه‌های شیاطین است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: معنویت عامل اساسی پیروزی در جبهه‌های جنگ و توطئه‌های شیاطین در سال‌های پس از انقلاب بوده است.

معنویت عامل اساسی پیروزی در توطئه‌های شیاطین است

سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع کارکنان انتظامی استان قزوین اظهار داشت: انحرافاتی که پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی ایجاد شد، آن نشأت گرفته از بی‌تقوایی برخی خواص و بی‌بصیرتی مردم است.

این مسئول ادامه داد: آن چیزی که انقلاب اسلامی مردم ایران را در طول سال‌های متمادی حفظ کرده است، شناخت عمیق امام و رهبری دین، جامعه، قدرت‌های مستکبر دنیا و اعتماد و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: دشمنی قدرت‌های استعمارگر دنیا و منافقان کوردل با ملت ایران موجب تقویت بنیه دفاعی و تولید علم و دانش در کشور شده است.

جعفری‌نسب با تبیین اهمیت معنویت در مقابله با استکبار جهانی متذکر شد: معنویت عامل اساسی پیروزی در جبهه‌های جنگ و توطئه‌های شیاطین در سال‌های پس از انقلاب بوده است.

وی با اشاره به بکارگیری فنون ارتباطی امروز نظیر اینترنت و ماهواره توسط دشمنان در به ابتدال کشیدن نسل جوان و دور کردن آنان از ارزش‌های اسلامی عنوان کرد: علما، محققان و افراد آگاه جامعه باید از این ابزارها به عنوان یک فرصت برای ترویج فرهنگ دینی و اخلاق در دنیای مدرن بهره‌ گیرند.

فرمانده انتظامی استان قزوین فتنه 88 را محصول بی‌تقوای برخی خواص جامعه توصیف کرد و گفت: تمسک به قرآن، اهل بیت و تبعیت از ولایت، ملت را از تمام گردنه‌ها عبور خواهد داد.

انتهای پیام/2667/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول