اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

9 دی دریای بصیرتی است که استکبار در آن غرق شد

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای ضمن پاسداشت 9 دی از این روز به عنوانی دریای بصیرت ملت ایران یاد کرد که تمام شیاطین و مستکبران در آن غرق شدند.

9 دی دریای بصیرتی است که استکبار در آن غرق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل که صبح امروز منتشر شد و نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس در اردبیل قرار گرفت، آمده است: مردم ایران بارها ثابت کرده‌اند با اراده، مصمم، بصیر و آگاه در مسیر آرمانی خود گام برمی‌دارند و در نان به نرخ روز خوردن صنمی با اهل کوفه ندارند چرا که می‌دانند تا حسین نیامده ولی‌شان مسلم است، مردم ایران مرد‌ترین مردمان هستند چرا که در عهدی که با خدا بسته‌اند صادقند و نه اندوهی از گذشته دارند و نه ترسی از آینده.

در این بیانیه آمده است: مردم ایران نه از تحریم می‌ترسند و نه از مذاکره، و نه از جنگ هراسی دارند و نه از ترور، مردم ایران حتی از منافقان و فرصت‌طلبان و سودجویان نمی‌ترسند، چون چشم بصیرت‌شان به قدری تیز است که لکه را از آیینه جدا ببیند، مردم ایران نکته‌بینند و به آسانی از کنار نقطه‌ها نمی‌گذرند.

در بیانیه این اتحادیه ذکر شده است: مردم ایران می‌دانند که حساب رنگ از زنگ جداست، مردم ایران از هیچ توفانی نمی‌ترسند چون گام در کشتی گذاشتند که سکانش به دست نوح است، نه تنها از توفان هراسی ندارند که در کنار وقار، سوار امواج آن شده و به سوی فتح بلندترین قلل پیش می‌روند.

در این بیانیه آمده است: مردم ایران با اراده‌ای که دارند همه ناممکن‌هایی را که ابر رایانه‌های دشمن با به صف کردن تمام صفرها و یک‌ها برایشان امکانی پیدا نکرده‌اند ممکن می‌کنند؛ اگر دیگران تقویمی ساخته‌اند که تا پایان 2015 سال تاریخ مصرفش تمام می‌شود مردم ما تاریخی ساخته‌اند که هر ورق تقویمش قیامت است، اگر آنها حساب و کتاب تقویم‌شان خورشید را سیاه و خاموش می‌کند ما تقویمی داریم که خورشید به هم‌نام بودنش افتخار می‌کند.

در این بیانیه از 9 دی به عنوان تبلور غیرت دینی و بصیرت امت حزب‌اللهی یاد شده و آمده است: 9 دی تنها یک ورق از تقویم جیبی مردم ایران است که در آن مثل تمام روزهای سال امام و ولی‌شان را تنها نگذاشتند، 9 دی تنها قطره‌ای از دریای بصیرت این ملت است، دریایی که اگر لازم باشد تمام غرب و غرب‌پرستان و شیاطین کوچک و بزرگ را در کمتر از هشت روز در کام خود فرو می‌برد.

اسرائیل را در کمتر از 8 روز نابود می‌کنیم

در ادامه این بیانیه انجمن‌های اسلامی اردبیل آمده است، اسرائیل را در کمتر از هشت روز نابود می‌کنیم، چرا که اسرائیل نمی‌تواند مثل حماس هشت روز مقاومت کند، چون سران رژیم صهیونیستی بصیر نیستند که معنای شهادت را بفهمند و چون رهبری ندارند که آرزوی شهادت کنند، ولی ما رهبری داریم که به قدر همه حماقت‌های دشمن بصیر است و به این آسانی تنهایش نمی‌گذاریم، «ما یوسف خود را نمی‌فروشیم تو سیم سیاه خود نگه دارد».

در ادامه این بیانیه آمده است: تمام روزهای بهار و زمستان ما 9 دی است و اصلاً تاریخ ما در 9 دی 88 مانده است؛ 9 دی 88 به تنهایی یک تاریخ است، تاریخی که از اول تا آخرش کوفه و کوفی به خود ندیده تا علی را تنها بگذارند، تاریخی که تمام شدنی نیست حتی اگر هزار بار خورشید روشن و خاموش شود چون خود، خورشیدی دارد که از پس ابرها می‌تابد و اجازه نمی‌دهد امت در تاریکی بماند.

این اتحادیه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، به نمایندگی از نسل چهارم انقلاب اسلامی یک بار دیگر با رهبر و ولی خود بیعت تازه کرده و با فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» به ندای «این عمار» رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌دارد: «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

انتهای پیام/62002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول