اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

پیشرفت جوانان ایرانی حسادت استکبار را بر می‌انگیزاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: پیشرفت و روشنگری جوانان ایرانی مایه حسادت و ناامیدی استکبار شده است.

پیشرفت جوانان ایرانی حسادت استکبار را بر می‌انگیزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی ظهر امروز در زنگ بصیرت در مدرسه راهنمایی شهید قاسم‌زاده آمل همزمان با سراسر کشور روز 9 دی را میثاق با امت بصیرت و ولایت فقیه بیان کرد و گفت: مردم ما با اعتقادات راسخ به اهل بیت(ع) و میثاق با امام راحل افکار شیطانی دشمنان اسلام را سرکوب کردند.

وی با بیان اینکه امروزه حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی دنیا علاقه آنها به نظام را به اثبات رسانده است، افزود: هم‌اکنون با مشاهده بیداری اسلامی برخی از کشورها انقلاب اسلامی ما را سرلوحه کار خود قرار دادند.

رحمانی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید قدردان زحمات والدین، مسئولان شهری و معلمان خود در عرصه‌های مختلف علمی باشند، تصریح کرد: بی‌توجهی به این زحمات به نوعی توهین به آنها است که قابل بخشودنی نیست.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه امروزه ناامنی در بین دانش‌آموزان آمریکا به بی‌بصیرتی و بی‌اعتقاداتی آنها به نظام خود برمی‌گردد، اذعان داشت: این دانش‌آموزان در مراکز علمی به جای آموختن با داشتن سلاح گرم ناامنی را برای هم‌کلاسی‌های خود فراهم می‌کنند. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در ابتدای سال تحصیلی جدید دو برنامه مذهبی و فرهنگی در مدارس این شهرستان آغاز شده، یادآور شد: قرائت صلوات خاصه علی‌بن موسی‌الارضا(ع) و دعای تعجیل در فرج آقا امام زمان(ع) در بین دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

اکبر لطفی تصریح کرد: دانش‌آموزان تا پایان سال تحصیلی به حفظ این دو دعا خواهند پرداخت که این برنامه جهت تقویت اعتقادی آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای‌ پیام/86011/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول