اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس:

9 دی خط بطلانی بر فتنه‌گری‌ طلحه‌ها و زبیرها بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فردوس گفت: 9 دی خط بطلانی بر 25 سال فتنه‌گری‌های طلحه‌ها و زبیرها بود.

9 دی خط بطلانی بر فتنه‌گری‌ طلحه‌ها و زبیرها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از اسناد سجلی آیت‌الله فردوسی‌پور در فردوس اظهار کرد: اگر چه معتقد هستیم که فتنه همچنان ادامه دارد ولی باید گفت که نهم دی‌ماه مشت فتنه‌گران را باز و حقایق را برای همگان روشن کرد.

وی افزود: نهم دی‌ماه خط پایانی بر هشت ماه فتنه‌گری عناصر خودفروخته و به تعبیر کارشناسان، خط بطلانی بر 25 سال فتنه‌گری‌های طلحه‌ها و زبیرها بود.

معاون فرماندار فردوس تصریح کرد: آیت‌الله فردوسی‌پور شخصیتی بود که با تمام وجود عمر خود را وقف انقلاب، نظام و امام کرد و با تحمل شرایط سخت زندگی در عراق، توانست در هر کجا که انقلاب به وجود وی نیاز داشت، حضور یابد.

* بصیرتتان را بالا ببرید تا بلاتکلیف نباشید

امام جمعه فردوس نیز در این مراسم گفت: مردم باید بصیرت خود را بالا ببرند تا بر سر دو راهی‌ها سرگردان و بلاتکلیف نباشند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی افزود: عده‌ای در لباس روحانیت نان امام(ره) را خوردند ولی نامی از امام نبردند و در جریان فتنه 88 چهره واقعی این افراد برای همگان آشکار شد.

وی با اشاره به اینکه میزان باید حق و حقیقت باشد و افراد باید بر اساس معیارهای حق انتخاب شوند، تصریح کرد: امروز مردم ایران اسلامی با بصیرت بالای خود سره را از ناسره تشخیص داده و با ولایت میثاقی دوباره بستند و به دشمن نشان دادند که همواره به اعتقادات دینی و نظام اسلامی پایبند هستند.

به مناسبت هفته ثبت احوال، در این مراسم تعداد چهار نفر از پرسنل بازنشسته اداره ثبت احوال فردوس نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/69007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول