اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

همه مسئولان در امر سوادآموزی دخیل هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه منوجان گفت: سوادآموزی فقط به نهضت سوادآموزی بر نمی‌گردد و به همه مسئولان ادارات برمی‌گردد که در این زمینه تلاش کنند.

همه مسئولان در امر سوادآموزی دخیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سال‌های اول انقلاب و در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی نقش اساسی را در سوادآموزی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما با خواندن و نوشتن آغاز شده و خداوند به خواندن و نوشتن سوگند یاد کرده است، افزود: برای آموختن محدودیت زمانی، مکانی و جنسی وجود ندارد، در زمان صدر اسلام که موقعیت خواندن و نوشتن محدود بود، پیامبر(ص) در بسیاری از نبردها هر کافری که به 10 نفر از مسلمانان خواندن و نوشتن یاد می‌داد، در راه خدا آزاد می‌کرد.

رضوانی تصریح کرد: سوادآموزی فقط به نهضت سوادآموزی بر نمی‌گردد و به همه مسئولان ادارات برمی‌گردد و باید با هم ترویج فرهنگ و مسئله تبلیغی را به وجود آوریم و کمیته امداد، بهزیستی و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان در امر سوادآموزی همکاری کنند تا بی‌سوادی از کشورمان پاک و جشن باسوادی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزشیاران وارثان انبیاء هستند و یقین داریم که ارزش و ثواب آن در پیشگاه خداوند بیشتر است، این وظیفه خطیر را نهضت سوادآموزی به تنهایی نمی‌تواند به دوش بکشد لذا نهادهای دیگر با این اداره همکاری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/80006/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول